سبک لباس بانو یاسمین پهلوی در سفر به اسرائیل و ایتالیا

انتخاب لباس یاسمین پهلوی متناسب با اماکن رسمی و مذهبی بود که در دو کشور از آن‌ها دیدار کرد

یکی دیگر از لباس‌های غیررسمی یاسمین پهلوی، پیراهن کرم‌ آستین‌کوتاهی از پولو رالف لورن بود که پاپیون بزرگی آن را تکمیل می‌کرد-Rezapahlavi

بانو یاسمین پهلوی، همسر شاهزاده رضا پهلوی در سفرهای اخیر شاهزاده به اسرائیل و ایتالیا، سبک منحصر به فرد خود را به نمایش گذاشت.
ما در ایندیپندنت زندگی برای نخستین بار پس از انقلاب در سال ۱۳۵۷ به بررسی طرح و سبک پوشش یکی از اعضای خانواده سلطنتی ایران پرداخته‌ایم. دو سفر کاری و رسمی بانو یاسمین پهلوی به اسرائیل و ایتالیا را با دقت در نظر گرفته و برای کاربران گرامی علاقه‌مند به مُد و زیبایی این گزارش را تهیه‌کرده‌ایم.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)


بانو یاسمین، در روز ۱۸ آوریل، هنگامی‌که برای ادای احترام به قربانیان هولوکاست مقابل دیوار ندبه در اورشلیم حضور پیدا کرد، پیراهن چین‌دار کرمی با گل‌های ریز قهوه‌ای از پولو رالف لورن به تن داشت که آن را با یک کمربند پهن قهوه‌ای تکمیل کرده بود.



یاسمین پهلوی در دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، سبک لباس راحت روز را در نظر گرفت. او در این دیدار یک کت کوتاه با خطوط متقاطع به رنگ کرم و آبی را با تاپ سفید و شلوار آبی و صندل‌های لژدار سفید هماهنگ کرده بود.

یکی دیگر از لباس‌های غیررسمی یاسمین پهلوی، پیراهن کرم‌ آستین‌کوتاهی از پولو رالف لورن بود که پاپیون بزرگی آن را تکمیل می‌کرد. بانو یاسمین این پیراهن را با یک جفت صندل قهوه‌ای بنددار ظریف هماهنگ کرده بود.



او در جایی دیگر از این سفر تاریخی و مهم، یک دست کت و شلوار کلاسیک سرمه‌ای با تاپ مشکی زیرش را با کیف دستی پیکابو فندی ترکیب کرده بود.

یاسمین پهلوی، در سفر به ایتالیا و هنگام دیدار با امانوئل فیلیبرتو، وارث خانواده ساوی و شاهزاده ونیز، یک بلوز قرمز با یقه دلبری و شلواری به همان رنگ پوشیده بود. ظاهر او را یک کیف‌دستی طلایی و چند زنجیر گردنی تکمیل کرده بود.

یاسمین در روز دوم از سفر ایتالیا، با پیراهن کرمی با یقه چپ و راست و کفش‌های پاشنه‌دار کرم ظاهر شد.



او در روز جمعه ۲۸ آوریل در رم، پیراهن مشکی ساده‌ و کفش‌های پاشنه‌دارش را با کیف سدل از دیور هماهنگ کرده بود.

بیشتر از مُد و زیبایی