لیدی گاگا در نقش هارلی کویین در فیلم جدید جوکر

در عکس منتشر شده از لیدی گاگا، او در لباس و آرایش جوکر ظاهر شده است

لیدی گاگا در صحنه ای از فیلم در نیویورک-KENA BETANCUR / AFP

نخستین عکس از لیدی گاگا، خواننده پرآوازه آمریکایی در نقش هارلی کویین روز شنبه ثبت شد. این عکس در جریان فیلمبرداری ادامه فیلم تاد فیلیپس که فیلم جوکر او در سال ۲۰۱۹ برنده اسکار شد، گرفته شد.

به نظر می‌رسد که انتشار این عکس از لیدی گاگا با لباس و آرایش جوکر که قرار است در نقش هارلی کویین بازی کند، شایعات درباره بازی او در سری جدید جوکر با عنوان «جوکر: جنون دو نفره» را تایید می‌کند.

در عکس منتشر شده از لیدی گاگا، او در لباس و آرایش جوکر ظاهر شده است و افسران پلیس گاتهام در یک صحنه با جمعیت زیاد او را اسکورت می‌کنند. معترضان در این صحنه اطراف را پر کرده‌اند و برخی از آنها تابلوهایی با پیام‌هایی مانند «جوکر را آزاد کنید» و «جوکر با من ازدواج کن» در دست دارند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تاد فیلیپس پیشتر با به اشتراک گذاشتن عکسی از واکین فینیکس در ماه دسامبر اعلام کرده بود که فیلمبرداری این فیلم جدید آغاز شده است. فینیکس که برای فیلم جوکر در سال ۲۰۱۹ اسکار بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد در فیلم جدید هم نقش آرتور فلک را تکرار خواهد کرد.

لیدی گاگا جدیدترین بازیگر در صف طولانی بازیگران زنی خواهد بود که نقش یا صداپیشگی شخصیت نمادین هارلی کوین را بر عهده داشته‌اند. در سال‌های اخیر مارگو رابی در نقش «ملکه جنایت شهر گاتهام» در فیلم‌های «Birds of Prey» و در «The Suicide Squad» بازی کرده بود.

نام فیلم «جنون دو نفره» (Folie à Deux) به یک اصطلاح پزشکی برای یک اختلال روانی اشاره دارد که دو یا چند نفر را که اغلب متعلق به یک خانواده‌اند، تحت تاثیر قرار می‌دهد.

برادران وارنر قرار است «جوکر: جنون دونفره» را در چهارم اکتبر ۲۰۲۴ اکران کنند.

بیشتر از فیلم