انعکاس چین و شکن گیسو در جدیدترین طرح‌های هرمس

طراح ارشد هرمس، جدیدترین مجموعه خود را با الهام از چین و شکن موها، و فرم‌هایی که می‌توان به آنها حالت داد، طراحی کرده بود

هرمس اخیرا با افزایش ۲۳٪ درصدی فروش در سه ماهه چهارم سال، نشان داد که تلاش‌هایش برای بهترین بودن بی‌پاسخ نمانده است-facebook/Hermès

روز شنبه ۴ مارس، خانه مد هرمس جدیدترین مجموعه خود را در هفته مد پاریس ارائه کرد، و بار دیگر هویت مجلل و شیک خود را به رخ کشانید.

هرمس در نمایش مجموعه پاییز/زمستان ۲۰۲۳-۲۰۲۴ خود در پاریس، تاکید مضاعفی بر مو داشت. مدل‌های هرمس در حالی با لباس‌های شیک و کیف‌های گران‌قیمت این خانه مد روی صحنه قدم می‌زدند که درخشش موهایشان چشم‌گیر بود. البته موهای براقی که خیلی طبیعی آراسته شده بودند، تنها نقطه قوت این نمایش نبود.

نادژ وانهی سیبولسکی، طراح ارشد هرمس، در روز چهارم مارس، جدیدترین مجموعه خود را با الهام از چین و شکن موها، و فرم‌هایی که می‌توان به آنها حالت داد، طراحی کرده بود و به این ترتیب در سرمای زمستان، بر تن مدل‌هایش طیفی از رنگ‌های قرمز، قهوه‌ای، زرد و سیاه را که رنگ‌های طبیعی مو نیز هستند پوشاند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در نمایش هرمس، مدل‌های متنوعی از انواع کت‌های پفی، یا آنهایی که شبیه لحاف بودند، همراه با کلاه‌هایی از پوست گوساله بر تن لاغر مدل‌ها لنگر انداخته بود. علاوه بر این، بخش بزرگی از این مجموعه به لباس‌های پلیسه لمه‌ای اختصاص داشت که از طرح‌های مادلین ویونت و پاول پویره در دهه ۱۹۲۰ الهام گرفته بودند.

خانه مد لوکس هرمس به طراحی‌های عالی شناخته می‌شود. به گزارش بیزنس آف فشن (business of fashion) این مجموعه اخیرا با افزایش ۲۳٪ درصدی فروش در سه ماهه چهارم سال، نشان داد که تلاش‌هایش برای بهترین بودن بی‌پاسخ نمانده است، و البته که کارمندان شرکت از این فروش بی‌نصیب نماندند.  هرمس پس از اعلام گزارش فروش، به هر کدام از ۱۹۷۰۰ کارمند خود، ۴۰۰۰ یورو پاداش داد.

هرچند جدیدترین مجموعه هرمس از مجموعه قبلی آن درونگراتر بود، اما این درونگرایی جدا جذاب بود.

هفته مد پاریس که از ۲۷ فوریه آغاز شده است، تا هفتم مارس ادامه خواهد داشت.

بیشتر از مُد و زیبایی