یلدای انقلاب ملی ایران؛ یادآور پیروزی نهایی نور بر ظلمت و تاریکی

«باشد که این ‫يلدا‬ شروع پایان شب تاریک جمهوری اسلامی و پیروزی نور بر تاریکی باشد»

شاهدخت نور پهلوی:‌ «تا رسیدن به عدالت برای همه جان‌های پرپر شده و مخالفت با ماشین اعدام رژیم دست از تلاش بر نمی‌داریم» - عکس از رسانه‌های اجتماعی  

شاهدخت نور پهلوی، در مطلبی که در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت فرارسیدن شب یلدا منتشر کرده، با یادآوری کشته‌شدگان خیزش سراسری مردم، شجاعت مردم ایران برای آزادی را ستایش کرد.

شاهدخت نور پهلوی نوشت در این نود و پنج روز گذشته میهن عزیزی که هرگز آن را ندیده‌ام، صحنه‌ قهرمانی‌ها و دلاوری‌هایی بود که دنیا را به تحسین واداشت. از یک طرف، هموطنان شجاعی که با از خودگذشتگی مبارزه می‌کنند و از طرف دیگر، رژیمی که با وجود به کارگیری هرنوع جنایتی نتوانسته فریاد آزادی‌خواهی مردم را خاموش کند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Noor Pahlavi (@noorzpahlavi)

 

این روزها که دادگاه‌های نمایشی رژیم جوانان برومند ایران را به کام مرگ می‌فرستد به یاد یکایک گل‌های پرپرشده و هزاران دختر و پسر شجاع اسیر در زندان‌ها هستم که اگرچه خون‌شان بر زمین ریخته شد و رنج زندان کشیدند اما شجاعت‌شان به عنوان پیشتازان جنبش آزادی ایران قطعا راه‌گشای آزادی ایران خواهد بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

همچنین همیشه لحظات غرورانگیز اتحاد و همبستگی هموطنانم که از گوشه گوشه ایران، یکدیگر را چشم و چراغ و امید و آبروی ایران خواندند را در قلبم نگاه خواهم داشت. بزرگی هموطنان بلوچ نیز همیشه به خاطرم خواهد ماند. آنان با وجود سرکوب خشن و غم و دردی که بر آن‌ها رفت در تظاهرات‌ بعدی و به‌ویژه پس از اعدام بی‌رحمانه محسن شکاری، به جای بیان درد خود با دیگر هم‌وطنانمان و خانواده و همشهری‌های محسن ابراز همدردی کردند. 

همانطور که پدرم گفت حمله جمهوری اسلامی به یک شهر، حمله به تمام نقاط ایران است. غم هموطنان بلوچ ما غم همه ماست؛ و تا رسیدن به عدالت برای همه جان‌های پرپر شده و مخالفت با ماشین اعدام رژیم دست از تلاش بر نمی‌داریم. حال که در آستانه شب یلدا قرار داریم این سنت باستانی یادآوری دیگری برای ما ایرانیان است که پیروزی نور بر ظلمت و تاریکی حتمی است.

دیدگاه و نظرات ابراز شده در این مقاله لزوماً سیاست یا موضع ایندیپندنت فارسی را منعکس نمی کند.

بیشتر از دیدگاه