کندال جنر:‌ «گاوچران واقعی‌ام»

این مدل سرشناس می‌گوید قصد دارد با اسب‌هایش در مزرعه‌ای زندگی کند

عشق این ستاره برنامه‌های تلویزیون واقع‌نما به اسب‌ها معروف است-  ANGELA WEISS / AFP

کندال جنر به صراحت گفت در نظر دارد از خانه خود در بورلی هیلز، به یک مزرعه‌ نقل‌مکان کند.

این مدل که صاحب دو اسب است، در فصل پایانی مجموعه «کارداشیان‌ها» گفت «فکرهای زیادی در سر دارد» که برای پیگیری‌ آن‌ها «هیجان‌زده» است.

جنر، ۲۷ ساله، به طرفدارانش گفت: «فکرها و طرح‌های زیادی در سر دارم که دوست دارم در زندگی انجام دهم، بنابراین هیجان‌زده‌ام که همه‌شان را سبک‌سنگین کنم، اما... دارم به مزرعه‌ای نقل مکان می‌کنم.»

در پشت صحنه، تهیه‌کننده‌ای وارد صحبت شد و گفت: «دست‌‌آخر جایی با اسب‌ها سروکار خواهی داشت». جنر پاسخ داد: «گاوچران واقعی‌ام.»

این شخصیت تلویزیونی در حال حاضر در خانه‌ای به مساحت شش هزار و ۶۲۵ فوت مربع (۶۱۵ متر مربع) در «مالهولند استیتز» (Mulholland Estates)، شهرک مسکونی محصور در بورلی هیلز کالیفرنیا، زندگی می‌کند. او پیش‌تر در وصف خانه‌اش، گفته بود که «حال و هوای آرامش‌بخش اسپانیایی‌مانند روستایی» دارد.

در قسمت هفته گذشته مجموعه «کارداشیان‌ها»، جنر اعلام کرد که یکی از اسب‌هایش پس از اینکه خود جنر مادیانی برای حمل [اسپرم و تخمک] انتخاب کرد، بچه‌دار خواهد شد.

او در حالیکه برای مراسم مت گالای ۲۰۲۲  آماده می‌شد، به گروه آرایشگرانش گفت که سال گذشته در روز تولدش از جن اتکینز، آریشگر موهایش،  درخواست «اسپرم اسب» کرده و حالا خبر شکل گرفتن موفقیت‌آمیز جنین را دریافت کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او توضیح داد که در نهایت از یک اسب نر مخصوص زاد‌و‌ولد، اسپرم خریده و مادیان تلقیح مصنوعی شده است.

او که شیفته سوارکاری است، گفت: «این کار را به روش رحم اجاره‌ای انجام داده‌ایم، واقعا جالب است. مال من المپیکی بود.»

سال ۲۰۱۸، جنر به «یو‌اس ووگ» (US Vogue) گفت که اسب‌هایش، بل و دیلن، را در اصطبلی نمایشی به نام «هانتوور» (Huntover) نگهداری می‌کند. مارک بون، مالک اصطبل، به این مدل از ۱۳ سالگی سوارکاری یاد می‌داده است.

او از نحوه ارتباطش با حیوانات صحبت کرد و گفت: «چند ماه طول می‌کشد. درست مثل [رابطه با] آدم‌ها: عاشق می‌شوید و بعد به آرامی با یکدیگر آشنا می‌شوید.»

جنر همچنین فاش کرد که اولین اسب کوچک (pony) خود را در سن ۱۰ سالگی دریافت کرده و در نوجوانی با زنی که صاحب چندین اسب بوده، سوارکاری می‌کرده است.

اما پس از آغاز شغل مدلی در ۱۴ سالگی، سوارکاری را کنار گذاشته است که به گفته خودش، «بدترین کاری بوده که تاکنون انجام داده‌ام».

© The Independent

بیشتر از زندگی