نیم متر اختلاف قد چقدر بر زندگی عاشقانه تاثیر دارد؟

این زوج جوان اصرار دارند که علی‌رغم پرسش‌های مکرر مردم در مورد مسائل تخت‌خوابشان، رابطه آن‌ها خیلی خوب است

زوجی با اختلاف قد بیش از ۵۰ سانتیمتر که اغلب درباره رابطه عاشقانه‌شان با سوالات عجیبی مواجه می‌شدند، حالا لحظات زندگی خود و تجربیاتشان از این تفاوت قد را با دیگران به اشتراک می‌گذارند تا هم به کنجکاوی اطرافیان پاسخ دهند و هم برای افراد دیگری که در موقعیت مشابه آن‌ها قرار دارند، قوت قلبی باشند.

به گزارش نشریه مای لندن، این زوج جوان اصرار دارند که علی‌رغم پرسش‌های مکرر مردم در مورد مسائل تخت‌خوابشان، رابطه آن‌ها خیلی خوب است؛ چرا که «دو قطب متضاد همدیگر را جذب می‌کنند». بروک دوستیلیو، ۲۵ ساله، و دوست پسرش، دیلن پینتر، ۲۴ ساله، اولین بار در ژانویه ۲۰۲۰ یکدیگر را دیدند و علی‌رغم اختلاف قدشان به هم علاقه‌مند شدند.

دیلن با قدی ۲۰۵ سانتیمتری بر دوست‌دختر بسیار قدکوتاه‌ترش سایه می‌اندازد. این زوج فاش کرده‌اند که اغلب در خیابان از آن‌ها می‌پرسند آیا بروک واقعا کوتاه‌قد است یا این دیلن است که خیلی قدبلند است و پاسخ این است: کمی از هر دو!

بروک از دختران همسن‌وسالش کوتاه‌تر به نظر می‌آید و دیلن هم احتمالا در هر جمعی از همه قدبلندتر است. به نظر بروک، مردم بیشتر از آنکه او را کوتاه بدانند، به قدبلند بودن دوست پسرش توجه می‌کنند و برخی هم سوالاتی شخصی و شاید آزاردهنده می‌پرسند. مثل اینکه رابطه‌شان چطور کار می‌کند و آیا تفاوت فیزیکی بر زندگی جنسی و صمیمیت آن‌ها تاثیر می‌گذارد؟

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

رابطه صمیمانه آن‌ها نشان می‌دهد این تفاوت قد دست‌کم بر این قسمت زندگی آنان تاثیری نداشته است. این زوج اکنون درباره رابطه‌ خود ویدیوهای کمدی در رسانه‌های اجتماعی آپلود می‌کنند و برخی از پست‌های آنان در تیک‌تاک میلیون‌ها بار دیده شده است.

بروک و دیلن، که یک بسکتبالیست حرفه‌ای است، زمانی که هر دو در دانشگاه دلاور در نیوآرک تحصیل می‌کردند، از طریق اپلیکیشن دوست‌یابی بامبل با هم آشنا شدند.

پس از آن، این دو به آلمان نقل مکان کردند؛ جایی که دیلن برای تیم تریر گلادیاتورز بسکتبال حرفه‌ای بازی می‌کند. بروک نیز به تحصیل از راه دور ادامه می‌دهد و آموزش می‌بیند تا در آینده مشاور سلامت روان شود.

بروک در مورد اینکه درباره اختلاف قدشان چه احساسی دارد، گفت: «من واقعا تفاوت قدمان را دوست دارم. مطمئنا در مورد برخی چیزها بسیار مفید و کارامد است. وقتی برای اولین بار خواستیم همدیگر را ببوسیم، مجبور شدیم بنشینیم. اکنون وقتی هم را می‌بوسیم، بیشتر اوقات او مجبور است خم شود. اما من آن را دوست دارم.»

بیشتر از زندگی