آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی مبارکه اصفهان

هنوز علت حادثه آتش‌سوزی در کارخانه تولید روغن در شهرک صنعتی سه‌راه مبارکه مشخص نشده است

صبح روز یکشنبه، ۲۲ آبان، در شهرک صنعتی مبارکه اصفهان که دارای ۴۰۰ واحد صنعتی است، آتش سوزی بزرگی رخ داد.

کانون این حادثه در کارخانه تولید روغن «مهرتاش موتوسل» در شهرک صنعتی سه‌راه مبارکه قرار دارد و گروه امدادی و آتش‌نشانی به محل اعزام شده‌اند.

به گزارش ایسنا، فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اصفهان، درباره آخرین وضعیت حریق گسترده در شهرک صنعتی مبارکه گفت: «ساعت ۱۰:۳۰ امروز، یکشنبه ۲۲ آبان ماه، مورد حریق در کارخانه ساخت مواد نفتی واقع در شهرک صنعتی مبارکه توسط آتش نشانی مبارکه به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه هم درباره این حادثه گفت: «هنوز علت حادثه آتش‌سوزی در کارخانه تولید روغن در شهرک صنعتی سه‌راه مبارکه مشخص نشده است. این شرکت که روغن ماشین‌های صنعتی تولید می‌کند، به علت آسیب دیدگی مخازن هیدروکربن در محل دچار حریق شد که در حال حاضر اطفای حریق در حال انجام است.»

 مدیر کل کنترل بحران تاکید کرده که این حریق بسیار گسترده و اطفای آن زمان‌بر است و از مصدومیت ۱۵ نفر از کارگران در این حادثه آتش‌سوزی خبر داده است.

در اطراف محل حادثه مخازن هزار متر مکعبی هیدروکربن، روغن و تینر وجود دارند که در صورت ادامه آتش‌سوزی، ممکن است منفجر شوند.