آرچی دندان درآورده و روی زمین خود را می‌کشد

آرچی در سفر به آفریقا به دزموند توتو، کنشگر حقوق بشری معرفی شد

SAMIR HUSSEIN/GETTY IMAGES

دوک و دوشس ساسکس اعلام کردند پسر شش ماهه‌شان، آرچی هریسون مونت‌باتن-ویندزور خود را روی زمین می کشد و دندان درآورده است.

این زوج که روز چهارشنبه در مقابل گروهی از خانواده نظامیان صحبت می‌کردند، از زندگی در خانه خویش حرف زده و توضیح دادند پسرشان دو دندان جلویی خویش را درآورده است.

شاهزاده هری و مگان مارکل در یکی از قهوه‌فروشی‌های محل خویش در مرکز اجتماعی مزرعه بروم در ویندزور (Broom Farm Community Centre) با خانواده‌های نگهبانان ولش، کلداستریم و یگان هوس‌هولد دیدار کردند.

 در این ملاقات، شاهزاده هری که خود ۱۰ سال به‌عنوان افسر ارتش خدمت کرده است با والدینی که در ارتش خدمت می‌کنند اعلام همدردی کرد چرا که باید زمان‌هایی متمادی را به دور از فرزندان خویش بگذرانند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شاهزاده ۳۵ ساله گفت: «به طرز غیرقابل باوری سخت است و واقعا احترام و ستایش فراوانی برای کسانی قائلم که با چنین مساله‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند».

شاهزاده بعد توضیح داد که این مساله باید به ویژه برای افرادی که فرزندان خردسال دارند سخت‌تر نیز باشد.

او گفت: «نمی‌توانم حتی تصور کنم که آدم چقدر تماشای بزرگ شدن کودک خویش را از دست می‌دهد چرا که در این سن و سال آنها خیلی زود تغییر می‌کنند».

در همین حال، مگان نیز داستان‌های آرچی را برای امی تامپسون، همسر افسری نظامی که شوهرش، برد، برای یگان ولش خدمت می‌کند، تعریف کرد.

خانم تامپسون در پاسخ به پرسش انجمن خبر (Press Association) گفت: «دختر من ایریس، همسن آرچی است و ما با هم درباره از شیر گرفتن کودکان و چهار دست و پا رفتنشان حرف زدیم. او فقط یک مادر معمولی است و حرف زدن با او مانند گفتگو با دوست خویش بود».

مگان همچنین در این مراسم با کودک خردسالی صحبت کرد که گل رزی را برای او در دست گرفته بود.

گزارش شده  که دوشس گفته: بله، به دندان‌های خوشگلش نگاه کن. آرچی هم تازه دو دندان درآورده. دو دندان خیلی کوچک درست اینجا» و به میان ردیف پایینی دندان‌های خویش اشاره کرد.

ماه گذشته دوک و دوشس ساسکس آرچی را به اولین سفر رسمی خود، سفری ۱۰ روزه با جنوب آفریقا بردند.

هنگام حضور در آفریقا این زوج کودک نوزاد خویش را به دزموند توتو، کنشگر حقوق بشری و مبارز علیه تبعیض نژادی معرفی کردند که گفت به شدت از این «افتخار نادر خوشحال ‌است» که توانسته با خانواده سلطنتی ملاقات کند.

© The Independent

بیشتر از زندگی