فندق تو بیت رهبری!

چگونگی هک شدن واحد جمع آوری و حفظ و سنجش شعارهای اعتراضی

نیمرخ چهره رهبری با الهام از کلمات رمز بکار برده شده!

اطلاعیه گروه هکری «ما میتونیم»

تعیین اسم رمز برای اشخاص و سازمان‌ها در امور امنیتی و جاسوسی امری رایج است. نشریه «پیام دانشجو» فاش کرده بود که در۱۳۵۶ نام سازمان امنیت ( ساواک) با رمز «لوبیا» در گزارش‌های امنیتی می‌آمده. اکنون خوشوقتیم به اطلاع برسانیم که کارشناسان هکری ما توانستند با هک کردن سایت مخفی «واحد جمع آوری و حفظ و سنجش شعارهای اعتراضی»، به اسم رمزهای تازه‌ای در جنبش اخیر جوانان وطن پی ببرند.

***

نامه اول - محرمانه

بسمه‌تعالی

به منظور ارزیابی جامعه‌شناسانه مقاصد شوم اغتشاشات اخیر، بر آحاد برادران و خواهران بسیج و سپاه و نیروهای سه گانه و البسه شخصی و سربازان گمنام امام زمان فرض و واجب شرعی است که به جمع‌آوری شعارهای بکار برده شده توسط توطئه‌گران پرداخته، این اراجیف مبتذل را چه شفاهی و چه کتبی، اعم از دیوارنویس، چلوارنویس، پلاکارد، بَنر و فریاد، یادداشت کرده یا عکس و فیلم گرفته، و در اولین فرصت از طریق پیامک یا ایمیل و واتساپ و تلگرام و اینستا، بطور کاملاً محرمانه به «واحد جمع آوری و حفظ و سنجش شعارهای اعتراضی» ارسال نمایند.

فاتحه- رئیس واحد جمع آوری و حفظ و سنجش شعارهای اعتراضی

***

نامه دوم: خیلی محرمانه

بسمه تعالی

فوری - عطف به بخشنامه قبلی مبنی بر درخواست ارسال شعارهای مبتذل، بنا به بعضی ملاحظات، از خواهران شاغل در بسیج و سپاه و نیروهای سه‌گانه و باقی واحدها تقاضا داریم خود را مستثنی از شمول این بخشنامه دانسته، به شدت از بازنویسی شعارها پرهیز کرده و حتی از دیدن یا شنیدن آنها اجتناب نمایند.

فاتحه - رئیس واحد جمع آوری و حفظ و سنجش شعارهای اعتراضی

***

نامه سوم – خیلی خیلی محرمانه

بسمه تعالی

از آنجا که معترضان اخیر در شعارهای اعتراضی خود، شأن حضرت قدسی مرتبت مقام معظم رهبری را رعایت نمی‌کنند، در عین حال، برای بررسی کارشناسان، ضبط دقیق شعارهای اعتراضی ضروری می‌باشد، لذا برای اجتناب از هرگونه شائبه معاذالله اهانت به ساحت مقام شامخ ولی امر مسلمین جهان، لازم است برادران (خواهران که هیچ‌چی) عندالزوم در برخورد با چنین صفت و لقب ناهنجاری که با نام رهبری همراه شده، از کلمه جایگزین «پسته» استفاده کنند تا با این پوشش ثبت و ضبط شود.

فاتحه- رئیس واحد جمع آوری و حفظ و سنجش شعارهای اعتراضی

***

نامه چهارم – خیلی خیلی خیلی محرمانه

بسمه تعالی

عطف به نامه قبلی، از آنجا که مع‌الاسف اغتشاشگران اخیر، باز هم پا را از گلیم خود فراتر گذاشته و توهین به مقام معظم رهبری را گسترش داده‌اند، با عنایت به توضیحات نامه قبلی، مستدعیست برادران عزیز در برخورد با مورد تازه شعارها، عنداللزوم صفت موهن تازه را به لفظ «فندق» تغییر داده، آن را در کنار پسته یا جدا از آن، بطور محرمانه در جایی که شعار اصلی ایجاب می‌کند، به صورت صفت قبل از موصوف یا بعد از موصوف، با نام مبارک رهبری همراه کنند.

***

نامه پنجم – خیلی خیلی خیلی خیلی محرمانه

 اغتشاشگران اخیر متاسفانه تحت تأثیر رسانه‌های معاند، هر روز بر وقاحت خود می‌افزایند. لذا لازم است برادران گزارش دهنده، به روال معمول کلمه رمز جدید «بادام» را نیز عنداللزوم مطابق دستورالعمل قبلی جایگزین صفت سخیف تازه بکنند بی آنکه پسته و فندق از قلم بیفتند.

فاتحه - رئیس واحد جمع آوری و حفظ و سنجش شعارهای اعتراضی. (برادران ببخشند که از هولم بسمه تعالی را فراموش کردم.)

***

نامه ششم – خیلی از همه محرمانه‌تر

بسمه تعالی - فوری

برادران عزیز متأسفانه با وخیم‌تر شدن اوضاع و افزوده شدن نیروهای جدید دهن‌لق به جمع اغتشاشگران، مستدعی است برای رعایت اختصار، در ضبط شعارهای تازه، نام رهبر معظم انقلاب را به «آجیل چهار مغز» تغییر دهند.

انالله و انا الیه راجعون

رئیس سابق واحد جمع آوری و حفظ و سنجش شعارهای اعتراضی. (استعفامو دادم.)

***

دیدگاه و نظرات ابراز شده در این مقاله لزوماً سیاست یا موضع ایندیپندنت فارسی را منعکس نمی کند.

بیشتر از دیدگاه