شیکاگو از دایناسور وحشت داشت

کیم کارداشیان: شیکاگو با ویرایش به عکس خانوادگی هالووین اضافه شد

از صفحه اینستاگرام کیم کارداشیان

شاید کیم کارداشیان توانسته تمام اعضای خانواده را راضی کند برای هالووین لباس به تن کنند ولی این بدان معنی نیست که تمام کودکان وی حال و هوای مراسم هالووین را داشتند.

در روز جمعه، تاجر لوازم آرایشی کیم کارداشیان وست، عکس‌های خانوادگی سال ۲۰۱۹ آنها برای هالووین را به اشتراک گذاشت که تمام آنها را در لباس تک تک اعضای خانواده کارتون «عصر حجر» (Flintstones) نشان می‌دهد.

 

با این وجود یکی از اعضای خانواده آشکارا با فوتوشاپ به این عکس اضافه شده بود و مشخص شد به خاطر لباس دایناسوری کانیه وست بوده است.

به گفته خانم کارداشیان، یکی مانده به آخرین کودک این زوج متوجه نمی‌شد پدرش در لباس تمام قامت آن دایناسور قرار دارد و نمی‌خواست جلوی آن پس زمینه عصر حجری با بقیه خانواده عکس بگیرد.

این ستاره تلویزیون در توضیح عکس‌ها در اینستاگرام نوشت: «این عکس خانوادگی چالشی جدی بود چرا که شیکاگو خیلی از دایناسور می‌ترسید! از خنده مردم. ما سعی کردیم به او توضیح و نشان دهیم که پدرش این لباس را به تن کرده اما دخترک هنوز نمی‌تواند این مفهوم را درک کند.»

«بنابراین با تشکر از آقای عکاس که با ویرایش عکس او را هم به جمع ما افزود و رویای خانواده عصر حجری ما را محقق کرد.»

در این عکس، کودک ۲۱ ماهه که لباس پبل [دختر کوچک عصر حجر] با کلاه‌گیسی قرمز به تن دارد آشکارا دیده می‌شود که با دستکاری عکس کنار اعضای خانواده‌اش قرار گرفته است.

با وجود این توضیحات اما هواداران کیفیت پایین دستکاری عکس را مورد تمسخر و خنده قرار دادند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یکی نوشت: «ولی خب ویرایش افتضاحی است» و دیگری گفت: «عکس بانمکی است ولی خب عکاست ویرایش افتضاحی کرده است.»

علاوه بر پوشیدن لباس بتی رابل از عصرحجر، کیم کارداشیان برای هالووین امسال همچنین لباس الی وودز از فیلم «قانونا بلوند» (Legally Blonde) را به تن کرد تا صحنه‌ای به یاد ماندنی از فیلم را بازسازی کند که الی برای پذیرش دانشگاه هاروارد تصمیم می‌گیرد ویدئو بسازد.

© The Independent

بیشتر از زندگی