فرزندان کامیلا عضو خانواده سلطنتی خواهند شد؟ 

برای تام پارکر-بولز و لورا لوپس، «ملکه همسر» بودن مادرشان به چه معنا است؟

کامیلا، با نام کامیلا رزماری شاند و سپس پارکر بولز، «ملکه همسر» کنونی بریتانیا، پیش از ازدواج با چارلز سوم، با شخص دیگری ازدواج کرده و صاحب دو فرزند شده بود. موقعیت این دو فرزند در خانواده سلطنتی بریتانیا پس از ارتقای جایگاه مادرشان به ملکه همسر، چه خواهد شد؟ 

همسر شاه چارلز سوم دو فرزند دارد؛ یک پسر و یک دختر که همواره از کانون توجه عمومی سلطنتی دوری می‌کردند. حال باید دید که آیا جابه‌جایی سلطنتی در بریتانیا، منجر به این خواهد شد که فرزندان کامیلا وظایف بیشتری بر عهده گیرند و به خط مقدم توجه عمومی بیایند؟ آیا آن‌ها عنوان‌هایی خواهند داشت؟

ملکه از همسر سابقش، اندرو دار بولز، دو فرزند به نام‌های تام پارکر بولز و لورا لوپس دارد. طلاق او از اندرو پارکر بولز در مارس ۱۹۹۵، پس از سال‌ها زندگی جدا از هم، نهایی شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تام پارکر بولز، ۴۷ ساله، موقعیت منحصربه‌فردی دارد که شاه چارلز سوم، هم ناپدری و هم پدرخوانده او است. او نویسنده و منتقد غذا است و هفت کتاب آشپزی دارد. او همچنین در چندین برنامه غذایی تلویزیونی داور بوده است. تام نیز از همسر سابقش، سارا بایز، دو فرزند دارد.

لورا لوپس، دختر کامیلا، ۴۴ ساله، متصدی هنر است. او با هری لوپس، مدل سابق نشان تجاری «کالوین کلاین» که اکنون حسابدار رسمی است، ازدواج کرده است و این زوج سه فرزند دارند؛ یک دختر و دو پسر دوقلو.

اگرچه تام پارکر بولز به دلیل شغلش در عرصه عمومی حضور داشته است، هر دو فرزند کامیلا، به ویژه لورا، ترجیح داده‌اند که در سایه باقی بمانند.

به نظر می‌رسد که با وجود تاجی که بر سر مادرشان گذاشته شده، قرار نیست تغییری در وضعیت تام و لورا صورت گیرد. آن‌ها هیچ نقشی در تاج و تخت ندارند و مطمئنا در خط سلطنت نیز نیستند، چرا که با خاندان سلطنتی ارتباط خونی ندارند. هیچ سابقه تاریخی برای وظایف فرزندان ناتنی یک حاکم در بریتانیا وجود ندارد که القاب و درجاتی دریافت کنند، یا وظایفی بر عهده گیرند.

اغلب ملکه‌های همسر در بریتانیا، از خانواده‌های سلطنتی دیگر کشورها بوده‌اند. کامیلا سومین ملکه همسر متولد بریتانیا از سال ۱۵۰۰ میلادی به این سو است. 

عنوان «ملکه همسر» کامیلا به این بستگی دارد که همسرش شاه چارلز سوم باشد. هنگامی که پادشاه در نهایت تاج و تخت را ترک ‌کند و ویلیام بر تخت بنشیند، کامیلا این عنوان را از دست خواهد داد.

بیشتر از زندگی