وقتی دونالد ترامپ تزئینات کریسمس همسرش را تحسین می‌کند

ملانیا ترامپ به‌تازگی در تولید مجموعه جدیدی از تزئینات درخت کریسمس همکاری کرده است که با امضای او به‌فروش می‌رسند

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین ایالات متحده، در پیامی تحسین‌آمیز کم‌سابقه، هم‌زمان با تبلیغ برای تزئینات کریسمسی که همسرش، ملانیا، در تولیدشان نقش داشت، به‌طور ضمنی از بانوی پیشین آمریکا «دلبری» کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ترامپ روز پنجشنبه مطلبی را که بانوی اول سابق آمریکا به‌تازگی درمورد مجموعه جدیدی از تزئینات مربوط به سال نو در حساب کاربری «تروت سوشال» خود به اشتراک گذاشته بود، بازنشر کرد و نوشت: «واقعا زیباست (منظورم تزئینات است!)»

ملانیا ترامپ به‌تازگی در تولید مجموعه جدیدی از تزئینات درخت کریسمس همکاری کرده است. این مجموعه شامل شش شیء تزئینی است که آن‌ها و ان‌اف‌تی (رمز‌های دیجیتالی غیرقابل معاوضه) مربوط به این اشیا از طریق شرکتی به‌نام «یو‌اس‌ای مموربیلیا» (USA Memorabilia) برای خرید علاقه‌مندان در دسترس قرار گرفته است.

بانوی اول پیشین ایالات متحده از زمان خروجش از کاخ سفید، به‌طور مرتب محصولات این شرکت را در حساب توییتر خود تبلیغ می‌کند.

یکی از این تزئینات ستاره‌ای است طلایی به نام «ستاره کریسمس» که به قیمت ۴۵ دلار همراه با ان‌اف‌تی مربوطه در وب‌سایت MelaniaTrump.com هم برای فروش گذاشته شده است. 

این تزئینات همگی دست‌سازند، به تعداد محدودی ساخته شده‌اند و امضای ملانیا ترامپ را برخود دارند. بخشی از درآمد حاصل از فروش آن‌ها به کمک‌هزینه‌های تحصیلی برای کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست در آمریکا اختصاص داده می‌شود.

بانوی اول پیشین آمریکا در گفت‌وگویی با شبکه خبری فاکس‌نیوز، الهام‌بخش خود در ساخت این مجموعه جدید را «تجربه و روحیه آمریکایی» اعلام کرد.

ملانیا ترامپ همچنین در توضیح «ستاره کریسمس» گفت: «الهام‌بخش خلاقیت من برای فصل تعطیلات آینده امید است، و طبیعتا ستاره به این معنا تجسم می‌دهد.»

او افزود: «امید من این است که خانواده‌ها در سراسر جهان از زینت ستاره کریسمس برای الهام‌بخشیدن به عزیزانشان با هدف، آرزوها و ارزش‌های مثبت، برای ورود به سال جدید استفاده کنند. در این فصل تعطیلات، به یاد داشته باشید که برای رسیدن به تمام توان بالقوه خود، هدف بالایی در نظر بگیرید.»

بیشتر از زندگی