زويی ساگ، پردرآمدترین زن زیر ۳۰ سال در رسانه‌های اجتماعی

زویی از هر پست تبلیغاتی ۱۲ هزار پوند درآمد دارد

instagram/zoesugg

به گزارش فهرست ثروتمندان بریتانیا، زویی ساگ و الا میلز، که به الای خوشمزه معروف است، در میان ثروتمندترین بانوان تاثیرگذار زیر ۳۰ سال در رسانه‌های اجتماعی هستند.

به گزارش این فهرست مجله هیت (Heat )، ساگ که همچنین با نام زوئلا شناخته می‌شود در کل ثروتی در حدود ۴.۷ میلیون پوند دارد.

درآمد این خانم ۲۹ ساله عموما از رسانه‌های اجتماعی است چرا که او در مجموع دو شبکه یوتیوب و اینستاگرام میلیون‌ها نفر هوادار جمع کرده است.

ساگ که عموما مطالبی با موضوعات آرایش، زیبایی و سبک زندگی منتشر می‌کند، فقط در اینستاگرام ۹.۷ میلیون فالوئر دارد. او از هر پست تبلیغاتی ۱۲ هزار پوند درآمد دارد. او همچنین مولف چندین کتاب است و یک مارک لوازم آرایشی به نام خود دارد.

در همین حال، خانم میلز ۲۸ ساله، ثروتی در حدود ۲.۵ میلیون پوند دارد که به دلیل محصولات متفاوتی است که تجارت او را پدید آورده‌اند؛ از جمله، خوردنی‌های سالم، کتاب‌های آشپزی، و یک اغذیه‌فروشی مستقر در لندن.

جایگاه سوم با ۱.۶ میلیون پوند متعلق به خانم تانیا بر است که حرفه خود را با ولاگ کردن در یوتیوب شروع کرد و اکنون بازیگر است، در رتبه بعدی هم ویکتوریا مگارث، ویدئوساز دنیای مد با ثروتی در حدود ۱.۲ میلیون پوند قرار گرفته است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tanya Burr (@tanyaburr) on

فهرست ثروتمندان «هیت» که امسال برای نهمین بار منتشر شده، از طریق اطلاعات عمومی درباره حساب‌های مالی افراد مشهور، قراردادهای تبلیغاتی، قراردادهای تلویزیون، و قراردادهای دنیای موسیقی جمع‌آوری می‌شود. بعد تیمی از کارشناسان به بررسی اطلاعات پرداخته تا کشف کنند هر فرد مشهور در طول زندگی خود تا این زمان چقدر ثروت اندوخته است.

تنها شروط برای راهیابی به این فهرست این است که فرد ثروتمند به‌عنوان فردی که در دنیای هنر و سرگرمی فعال است شناخته شود، زیر ۳۰ سال داشته باشد، و به طور عمده در بریتانیا زندگی کند یا اهل آنجا باشد.

در صدر فهرست ثروتمندترین بریتانیایی‌های زیر ۳۰ سال، اد شیرن قرار داد که با ثروتی معادل ۱۷۰ میلیون پوند تقریبا دو برابر دنیل رادکلیف می‌ارزد که با ۹۰ میلیون پوند در رتبه دوم قرار دارد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Zoë Sugg (@zoesugg) on

 اما واتسون و کارا دلوینگ نیز به ترتیب با ۵۷ میلیون و ۳۹.۵ میلیون پوند در جمع ۱۰ نفر برتر قرار دارند.

هیت همچنین به رتبه‌بندی ستارگان ثروتمند زیر ۳۰ سال خارج از بریتانیا نیز می‌پردازد. صدر این فهرست با ثروتی معادل ۷۳۶ میلیون پوند به کایلی جنر تعلق دارد.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از زندگی