رنسانس منچستریونایتد با تن‌هاگ

منچستر در چهارمین برد متوالی‌اش آرسنال صدرنشین را شکست داد

منچستریونایتد پس از شروع فاجعه‌باری که در لیگ برتر داشت، با چهار برد متوالی خود را به بالای جدول نزدیک کرد. آن‌ها یکشنبه‌شب، چهارم سپتامبر (۱۳ شهریور)، موفق شدند آرسنال، صدرنشین بی‌شکست مسابقات، را سه بر یک ببرند تا خیال باشگاه بابت تحول تیم با تن‌هاگ راحت شود.

منچستریونایتد پس از خداحافظی سرآلکس فرگوسن، نتوانسته است دوران موفقی داشته باشد و در شروع فصل، مربی هلندی جانشین رالف رانگنیک شد تا پروژه جدیدی را برای بازسازی این تیم باسابقه شروع کند. فصل برای شیاطین سرخ بسیار بد شروع شد و آن‌ها به ترتیب مغلوب برایتون و برنتفورد شدند تا به قعر جدول سقوط کنند. رنسانس تیم از بازی حساس مقابل لیورپول آغاز شد که منچستر در ورزشگاه اولدترافورد توانست به برتری دو بر یک برسد. تیم تن‌هاگ در دو بازی بعدی هم به ترتیب مقابل ساوت‌همپتون و لستر برنده شد تا به بازی با صدرنشین برسد.

آرسنال با پنج برد متوالی صدرنشین قاطع لیگ بود و با هدف یک برد دیگر به اولدترافورد رفته بود، ولی اسیر ضدحملات سریع میزبان شد. در نیمه اول بازی نزدیک بود، ولی آنتونی، خرید جدید و صد میلیون یورویی منچستر، در اولین بازی‌اش موفق شد دروازه آرسنال را باز کند. مهمان در شروع نیمه دوم گل مساوی را زد و با خیمه در زمین منچستر، به دنبال زدن گل‌های بعدی بود، ولی رشفورد روی دو ضدحمله سریع دو گل زد تا منچستر به یک برد خیلی خوب برسد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تن‌هاگ در پایان بازی به تمجید از آنتونی پرداخت که بعد از گل، به سمت تماشاگران آرسنال رفت و آرم منچستریونایتد را روی پیراهنش بوسید. مربی هلندی گفت: «در پنجره تابستانی به دنبال بازیکنانی بودیم که شخصیت مناسبی داشته باشند و بتوانند بجنگند. او چند جلسه تمرین را از دست داده بود و از آمادگی‌اش کمی فاصله گرفته بود، ولی توانستید ظرفیت و قابلیتش را ببینید. او سرعت و قدرت دریبل و همچنین توانایی پرسینگ بالایی دارد. شدت بازی در لیگ برتر بالا است و این برای او یک چالش خواهد بود، ولی او از قابلیت مناسبی برخوردار است.»

یکی از دلایل شروع ضعیف یونایتد، طولانی شدن نقل و انتقالات بود، ولی بعد از اعتراض تن‌هاگ، کاسمیرو و آنتونی به تیم اضافه شدند. مربی هلندی همچنین توانست ماجرای رونالدو را به خوبی مدیریت کند و ستاره پرتغالی در بازی‌های اخیر بیشتر در دقایق پایانی به زمین رفته است. او همچنین برای ترمیم خط دفاع هری مگوایر، کاپیتان و مدافع ملی‌پوش تیمش را نیمکت‌نشین کرد.

منچستریونایتد با این برد توانست به سه امتیازی صدر جدول برسد، ولی تن‌هاگ گفت که تیمش هنوز به شرایط آرمانی نرسیده است: «رویاپردازی هواداران را درک می‌کنم، ولی ما در شروع این فرایند قرار داریم و هنوز راه زیادی در پیش است. باید با همین رفتار و ذهنیت پیش برویم. استاندارد کار ما هر روز باید در بالاترین سطح باشد.»

بیشتر از فوتبال