خرید مدعیان لیگ برتر در واپسین ساعت‌های پنجره تابستانی

منچستریونایتد، چلسی، آرسنال و لیورپول هنوز درصددند تیمشان را تقویت کنند

مارتین دوبراوکا هم از نیوکاسل به یونایتد می‌پیوندد تا خیال تن‌هاگ راحت باشد که یک ذخیره مطمئن برای دخئا دارد- Lindsey Parnaby / AFP

چهار هفته از شروع لیگ برتر انگلستان می‌گذرد، ولی خریدهای مدعیان هنوز تمام نشده است و آن‌ها تلاش می‌کنند تا از آخرین لحظات پنجره تابستانی که پنجشنبه بسته می‌شود، برای تقویت تیمشان استفاده کنند.

منچستریونایتد که شروع فاجعه‌باری داشت، این روزها فعال‌تر است و باشگاه در تلاش است خواسته‌های اریک تن‌هاگ را برآورده کند. یونایتد فصل را با دو شکست شروع کرد و سرمربی جدید هلندی مدعی شد که به بازیکنان تازه‌ای نیاز دارد. دو برد بعدی مقابل لیورپول و ساوت‌همپتون هم اوضاع را تغییر نداد و باشگاه در روزهای گذشته، دو بازیکن جدید خریده است.

آنتونی، گوش برزیلی، از مدت‌ها قبل جزو اهداف اصلی تن‌هاگ بود و آژاکس سرانجام با دریافت ۱۰۰ میلیون یورو، حاضر شد رضایت‌نامه او را صادر کند. مارتین دوبراوکا، دروازه‌بان ۳۳ ساله اسلواک، هم از نیوکاسل به یونایتد می‌پیوندد تا خیال تن‌هاگ راحت باشد که یک ذخیره مطمئن برای دخئا دارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

چلسی از چهار بازی، فقط ۷ امتیاز گرفته است و توماس توخل خواهان اضافه شدن بازیکنان جدید به تیمش است. به گزارش گاردین، چلسی با خرید رحیم استرلینگ، کالیدو کولیبالی و مارک کوکورلا، ۱۵۰ میلیون پوند هزینه کرده است و در صدر باشگاه‌های پرهزینه این تابستان لیگ برتر قرار دارد. با این حال، آن‌ها تا آستانه جذب وسلی فوفانا، مدافع لستر، با قراردادی ۷۰ میلیون پوندی پیش رفته‌اند. پیرامریک اوبامیانگ، مهاجم بارسا، و آنتونی گوردون، مهاجم جوان اورتون، دو گزینه دیگر چلسی‌اند که ممکن است پیش از بسته شدن پنجره، آبی‌پوش شوند. اورتون پیشنهاد ۴۵ میلیون پوندی برای گوردون را رد کرده، ولی چلسی به دنبال ارائه پیشنهاد بالاتری است.

آرسنال با چهار برد، شروع ایده‌آلی داشته ولی این باشگاه لندنی هم ممکن است مجبور به خرید شود. با مصدومیت محمد الننی در برابر فولام، ممکن است آرسنال به دنبال یک هافبک جدید باشد. پیش از این، یوری تیلمانس به‌عنوان هدف آرسنال مطرح شده بود و ممکن است پرونده هافبک بلژیکی دوباره به جریان بیفتد. آرسنال به دنبال پدرو نتو، گوش پرتغالی ولورهمپتون، هم بود که در صورت خرید هافبک میانی، احتمالا بودجه‌ای برای جذب او نخواهد داشت.

یورگن کلوپ بعد از شروع ضعیف لیورپول، اعتراف کرد که سیاست نقل و انتقالاتش اشتباه بوده است و تیمش به یک هافبک جدید نیاز دارد. به گزارش میرر، مصدومیت تیاگو آلکانتارا، آلکس اوکسلید چمبرلن و نبی کیتا دست این مربی آلمانی را برای چینش خط میانی‌ تیم بسته است. جود بلینگام، هافبک انگلیسی دورتموند، هدف اصلی لیورپول برای تقویت این پست است.

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، با وجود شروع خوب، مدعی است که تیمش هنوز به تقویت نیاز دارد، هرچند آن را به پنجره‌های بعدی موکول کرده است. این مربی ایتالیایی که تیمش از چهار بازی ۱۰ امتیاز گرفته است، گفت: «در مقایسه با فصل گذشته، کامل‌تر شده‌ایم. ولی برای رسیدن به تیم‌های سطح بالا، به زمان، صبر و حداقل دو پنجره نقل و انتقالاتی دیگر نیاز داریم.»

بیشتر از فوتبال