روزه جنسی شش ماهه بازیگر جوان برای بازی در نقش کشیش

اندرو گارفیلد برای بازی در نقش یک کشیش از رابطه جنسی و خوردن غذا پرهیز کرده بود

کشیش‌های یسوعی، سربازان معنوی پاپ بودند که زندگی خود را وقف ترویج مسیحیت کاتولیت می‌کردند-twitter/PrimeVideo

اندرو گارفیلد، فاش کرد که در سال ۲۰۱۶، برای بازی در نقش کشیش یسوعی قرن هفدهم در فیلم «سکوت»، مدتی از داشتن رابطه جنسی پرهیز کرده است.

گارفیلد در برنامه رادیویی اینترنتی دبلیو.تی.اف به مارک مارون، کمدین و برنامه‌ساز آمریکایی گفت: «من هر روز یکسری تمرین‌های معنوی انجام می‌دادم؛ مناسک جدید ابداع می‌کردم. شش ماه تجرد پیشه کردم و بسیار روزه می‌گرفتم. خیلی باحال بود. در آن زمان،  من از گرسنگی کشیدن و پرهیز از رابطه جنسی تجربه‌هایی بسیار عجیب و هذیان‌مانند داشتم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش نشریه صفحه شش، گارفیلد در نهایت به مدت یک سال زیر نظر پدر جیمز مارتین، نویسنده یسوعی، که از او به عنوان «دوست و کارگردان معنوی» یاد می‌کند، مطالعه کرد.

مارتین ۶۱ ساله به گارفیلد ۳۹ ساله کمک کرد تا درباره مذهب کاتولیک تحقیق کند و از طریق یک سری تمرین‌های معنوی، این نامزد جایزه اسکار را هدایت کرد تا برای بازی در درام تاریخی «سکوت» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی آماده شود.

کشیش‌های یسوعی، سربازان معنوی پاپ بودند که زندگی خود را وقف ترویج مسیحیت کاتولیت می‌کردند. فیلم سکوت  پس از سال‌ها تلاش اسکورسیزی بالاخره در سال ۲۰۱۶ ساخته شد و درباره ماجراهای دو کشیش جوان برای پیدا کردن استاد خود در ژاپن بر مبنای کتاب «شورش شیمابارا» ساخته شد. گارفیلد در این فیلم با آدام درایور و لیام نیسون هم‌بازی است. 

گارفیلد گفت که او و مارتین به آیین‌هایی روی آوردند که کنستانتین استانیسلاوسکی بیش از ۱۰۰ سال قبل از آن پیروی می‌کرد تا سبک بازیگری بازیگری همزادپنداری (Method acting)را پایه‌گذاری کند.

ستاره «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» اگرچه از سبک بازیگری همزادپنداری دفاع کرد، اذعان داشت که در این سبک، گاهی اوقات اوضاع می‌تواند از کنترل خارج شود.

البته این تکنیک سختگیرانه احتمالا بر گارفیلد تاثیرهایی هم گذاشته است. او فاش کرد که قصد دارد چند قدمی از هالیوود فاصله بگیرد تا «برای مدتی معمولی» باشد.

او در ماه آوریل، به ورایتی گفت: «می‌خواهم کمی استراحت کنم». در هفته‌های اخیر نیز عکس‌هایی از گارفیلد در بالی در حال سپری کردن تعطیلات منتشر شد و به نظر می‌رسد که این بازیگر به استراحتی که لازم داشت، رسیده است.

 

بیشتر از زندگی