چهره خود را با خط چشم رنگی متمایز کنید

خط چشم‌های رنگارنگ بازگشتی تماشایی به دنیای زیبایی داشته‌اند

هیچ چیز به اندازه خط چشم سفید خیره‌کننده نیست-canva

اگرچه خط چشم مشکی یک انتخاب همیشگی است که تقریبا با تمام سبک‌های لباس پوشیدن هماهنگ است، اما گاهی تنوع هم ضرری ندارد.

خط چشم‌های رنگارنگ بازگشتی تماشایی به دنیای زیبایی داشته‌اند. بسته به شخصیتتان ممکن است رنگی را بر دیگری ترجیح دهید، اما امتحان کردن رنگ‌های جدید نیز لطف خود را دارد.

اگر می‌خواهید رنگی تازه را امتحان کنید، در اینجا پیشنهاد‌هایی برای شما وجود دارد.

سبز آبی

این رنگی خیره‌کننده و در عین حال سرد و پیچیده است. خط چشم‌های سبزآبی رنگدانه بالایی دارند و می‌توانند فورا به عنصری برجسته در ظاهر شما تبدیل شوند. اگر می‌خواهید به جای خط چشم مشکی کلاسیک، رنگی بی‌نظیر را انتخاب کنید، این خط چشم سبز آبی NYX را امتحان کنید تا عنصری مضاعف از دلربایی را به روال آرایش خود اضافه کنید.

سفید

هیچ چیز به اندازه خط چشم سفید خیره‌کننده نیست. این رنگ به دلیل زیبایی و جذابیتی که دارد به یک آرایش بسیار محبوب تبدیل شده است و این توانایی را دارد که چشم‌ها را کشیده‌تر و درشت‌تر نشان دهد. این چرخش مدرن در زیبایی را می‌توان در سبک‌های متنوع برای دستیابی به ظاهری جذاب استفاده کرد.

اغلب محصولات آرایشی و بهداشتی این روزها خط چشم سفید را به مجموعه محصولات خود اضافه کرده‌اند. برای خط چشمی دقیق می‌توانید خط چشم سفید از نشان تجاری استیلا را امتحان کنید.

فیوشا یا سرخابی ارغوانی

نکته‌ای زنده و قدرتمند درباره رنگ فیوشا وجود دارد. خط چشم‌هایی با این رنگ، درست مانند خط چشم‌های سفید، روی پلک‌ها چشمگیرتر به نظر می‌رسند و چشم‌ها را برجسته‌تر می‌کنند. این خط چشم فیوشا از نشان تجاری  Real Cool Girl دارای رنگدانه‌هایی عالی برای ظاهری خاص و خیره‌کننده است.

رنگ بنفش

بنفش و رنگدانه‌های غلیظ آن مانند سایر رنگ‌های این فهرست بلافاصله چهره را روشن می‌کند. خط چشم تقریبا بی‌نقص Urban Decay رنگی عالی دارد که با انواع رنگ‌های پوست کاملا هماهنگ می‌شود.

طلایی

طلایی رنگی سلطنتی و خیره‌کننده است و این توانایی را دارد که زیبایی طبیعی چشم‌ها را برجسته‌تر کند.

همه این رنگ‌ها جایگزین‌های جذابی برای خط چشم مشکی محسوب می‌شوند و به شما کمک می‌کنند تا آرایشی عالی و به‌یادماندنی داشته باشید. این خط چشم NYX برای داشتن رنگی طلایی و چشمگیر به شما کمک خواهد کرد.

بیشتر از مُد و زیبایی