بازگشت بی‌سروصدای ویل اسمیت به شبکه‌های اجتماعی

ویل اسمیت بعد از سیلی اسکار، آهسته و بی‌حاشیه به رسانه‌های اجتماعی برمی‌گردد

به نظر می‌رسد ویل اسمیت روزهای سخت بعد از ماجرای جنجالی اسکار را پشت سر گذاشته است و قصد دارد زندگی اجتماعی خود را از سر بگیرد-LOIC VENANCE / AFP

ویل اسمیت که بعد از رفتار خشونت‌آمیزش در مراسم جوایز اسکار ۲۰۲۲، فعالیت خود را در رسانه‌های اجتماعی محدود کرده بود و کمتر جلو چشم کاربران فضای مجازی ظاهر می‌شد، بی‌سروصدا به این رسانه‌ها بازگشت.

ویل اسمیت در تاریخ ۱۹ اوت، با گذاشتن ویدیو یک بچه گوریل که سربه‌سر یک گوریل بزرگ می‌گذارد، به اینستاگرام برگشت. در این ویدیو، بچه‌ گوریل با احتیاط و ترسان از پشت به گوریل بالغ نزدیک می‌شود و با انگشت به او ضربه می‌زند و در می‌رود. بچه گوریل یکی دو دفعه این کار را می‌کند تا گوریل بزرگ عصبانی می‌شود و دنبالش می‌کند. او در شرح این ویدیو نوشت: «من در تلاش برای بازگشت به رسانه‌های اجتماعی.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هواداران ویل به‌سرعت به این ویدیو واکنش نشان دادند. زیر این پست نظرهای زیادی برای او نوشته شد که حاوی اظهار دلتنگی‌ هوادارانش بود. نظراتی مثل «ایول؛ ما دوباره برمی‌گردیم مرد!»، «دلمان برایت تنگ شده، همه گاهی کارهای مزخرفی می‌کنند، تو هم انسانی، مثل بقیه ما، برگرد ویل!»

یک روز بعد از انتشار ویدیو بچه گوریل، او ویدیوی دیگری از تعطیلات به همراه پسرش، تری، منتشر کرد که یک عنکبوت بزرگ در محل اقامتشان پیدا کرده بودند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Will Smith (@willsmith)

به نظر می‌رسد ویل اسمیت روزهای سخت بعد از ماجرای جنجالی اسکار را پشت سر گذاشته است و قصد دارد زندگی اجتماعی خود را از سر بگیرد.

در ماه مارس ۲۰۲۲ وقتی ویل اسمیت ۵۳ ساله روی صحنه اسکار رفت و به صورت کریس راک، مجری برنامه، که با همسر او جیدا پینکت اسمیت، شوخی کرد، سیلی زد، دهان همه باز ماند. او هنگام بازگشت به صندلی‌ خود سر راک فریاد زد: «اسم زن من را به زبان کثیفت نیار!»

بعد از این ماجرا، ویل از آکادمی اسکار اخراج و تا ۱۰ سال از حضور در مراسم و جشن‌های آن محروم شد. او بعدا در یک ویدیو که در اینترنت منتشر کرد، ضمن عذرخواهی از کریس راک و بقیه حضار، خشونت به هر نحوی را محکوم کرد.

بیشتر از زندگی