جنیفر لوپز و بن افلک؛ مقدمات عروسی بزرگ‌ سال

مراسم عروسی بزرگ جنیفر لوپز در خانه داماد در جورجیا برگزار می‌شود

جنیفر لوپز و بن افلک بعد از ۲۲ سال به یکدیگر بازگشتند‌ـ AFP

بر اساس برنامه‌ریزی قبلی، مراسم عروسی بزرگ جنیفر لوپز (خواننده و هنرپیشه آمریکایی) و بن افلک (هنرپیشه و تهیه‌کننده آمریکایی) که بعد از ۲۲ سال به یکدیگر بازگشتند، آخر این هفته و در خانه داماد در جورجیا برگزار می‌شود. از صبح ۱۹ اوت که اولین روز شروع این مراسم محسوب می‌شود، عده‌ای از مهمانان در خانه بن افلک حضور پیدا کردند.

برادر داماد اولین مهمانی بود که از راه رسید

کیسی افلک، برادر بن افلک، یکی از اولین مهمانانی بود که به محل عروسی رسید. نشریه صفحه شش، روز پنجشنبه ۱۸ اوت، تصویری از کیسی در خیابان‌های لس‌آنجلس منتشر کرد که تعداد زیادی شیرینی دونات در درست دارد و در حال نشستن در ماشین بود. کیسی با لباس روز شامل یک پیراهن آستین‌بلند ساده سبز و شلوار خاکی، همراه دوست دخترش، کایلی کاون در مسیر رسیدن به جورجیا توقف کوتاهی داشتند و بعد از خرید از فروشگاه زنجیره‌ای دونات دانکی شکار عکاس‌ها شدند. به نظر می‌رسد خانواده افلک‌ به دونات و نوشیدنی‌های دانکین تعلق خاطر خاصی دارند. در چند سال گذشته، عکاسان پاپاراتزی عکس‌های زیادی از بن افلک که نوشیدنی و دونات‌های این فروشگاه را در دست دارد منتشر کردند.

مادر بن افلک مصدوم و به بیمارستان منتقل شد

به گزارش دیلی میل، بعدازظهر جمعه ۱۹ اوت، پای مادر بن، کریستوفر آنه بولدت در اسکله صدمه دید. بن او را پیدا کرد و به آمبولانس خبر داد. در عکسی که به دیلی میل رسیده است جنیفر لوپز و بن افلک بعد از این ماجرا در بیمارستان ساوانا دیده شدند. در این تصاویر، جنیفر یک پیراهن تابستانی‌ پوشیده و کیفی از دیور به دست گرفته است. در همین حال، افلک در بیرون ساختمان بیمارستان و در حال کشیدن سیگار دیده شد. او با سر و ظاهری معمولی، تی‌شرت و شلوارک و کلاه بیسبالی که برعکس گذاشته بود در حال نوشیدن قهوه بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

حضور مت دیمون و همسرش در جورجیا

مت دیمون و همسرش، لوسیانا باروسو برای عروسی بهترین دوست مت و جنیفر به محل عروسی رسیدند. در عکس اختصاصی پاپاراتزی نشریه صفحه شش دیمون و همسرش با جت شخصی در زمینی نزدیک خانه افلک فرود آمدند. مت دیمون، هنرپیشه ۵۱ ساله آمریکایی، از قدیمی‌ترین دوستان افلک و همکار او در فیلم «ویل هانتینگ خوب» (Good Will Hunting) با یک شلوار خاکی، تی‌شرت سفید و پیرهن مشکی دکمه‌باز به جورجیا رسید.

حضور مت دیمون در دومین مراسم ازدواج بن افلک (او قبلا و از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۸ با جنیفر گارنر ازدواج کرده بود) چیز عجیبی نیست. چند سال پیش دیمون در گفت‌وگویی با برنامه «سرگرمی امشب» (Entertainment Tonight) گفته بود: «من ۳۵ سال است او را می‌شناسم و با هم بزرگ شدیم. ما هر دو عاشق یک چیز بودیم، بازی کردن و فیلم ساختن. من فکر می‌کنم ما سال‌های مهم و موثری از این وسواس یکدیگر تغذیه کردیم و این ما را بیشتر به هم نزدیک کرد.»

مت دیمون و همسرش ساعتی بعد از حادثه‌ای که برای مادر افلک اتفاق افتاده بود به جورجیا رسیدند.

جی شتی مراسم عقد جنیفر و بن را برگزار می‌کند

به گزارش نشریه صفحه شش، مربی زندگی و برنامه‌ساز مشهور رادیویی مشهور، جی شتی، عاقد مراسم جنیفر خواهد بود.

به نظر می‌رسد پادکست‌ساز معروف، جی شتی، که میزبان افراد مشهوری چون کوبی برایانت، ویل اسمیت و گوینت پالترو در پادکستش بوده است، مراسم عقد جنیفر و بن را برگزار کند.

جی شتی، راهب پیشین هندو که اکنون به‌عنوان سخنران معنوی شناخته می‌شود، سال گذشته لی‌لی کالینز، هنرپیشه، و چارلی مک دووِل، کارگردان، را عقد کرده بود. او دوست قدیمی جنیفر لوپز است و در پادکستش نیز میزبان او بود.

بیشتر از زندگی