ملکه آینده اردن شهروند عربستان سعودی است

ولیعهد عربستان سعودی در تماس تلفنی با خانواده داماد برای زوج جوان آرزوی خوشبختی کرد

دربار سلطنتی اردن روز چهارشنبه از نامزدی حسین بن عبدالله ولیعهد این کشور با رجوه خالد بن مساعد بن سیف بن عبدالعزیز السیف خبر داد-twitter/RHCJO

نامزدی شاهزاده حسین بن عبدالله و رجوه السیف در خانه پدر عروس در ریاض انجام شد. ولیعهد عربستان سعودی در تماس تلفنی با ملک عبدالله و ولیعهد حسین بن عبدالله به آن‌ها تبریک گفت.

دربار سلطنتی اردن روز چهارشنبه از نامزدی حسین بن عبدالله ولیعهد این کشور با رجوه خالد بن مساعد بن سیف بن عبدالعزیز السیف، شهروند عربستان سعودی خبر داد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

میهمانان شامل چند تن از اعضای خانواده سلطنتی اردن - از جمله شاهزاده حسن بن طلال، شاهزاده هاشم بن عبدالله، شاهزاده علی بن حسین، شاهزاده هاشم بن حسین، شاهزاده غازی بن محمد و شاهزاده راشد بن حسن - به همراه اعضای خانواده آل سیف بودند.

ملکه رانیا، مادر داماد، در پیامی در توییتر نوشت: «فکر نمی‌کردم بتوانم این همه شادی را در قلبم نگه دارم! به بزرگ‌ترینم، شاهزاده حسین و عروس زیبای آینده‌اش، رجوه، تبریک می‌گویم.»

به گزارش عرب نیوز، شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی با ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن و ولیعهد، حسین بن عبدالله، تماس گرفت و نامزدی ولیعهد حسین را تبریک گفت و برای او و عروسش آرزوی موفقیت و زندگی شاد کرد.

عروس خانواده سلطنتی اردن، در ۲۸ آوریل ۱۹۹۴ در ریاض به دنیا آمد. تحصیلات مقدماتی را در عربستان سعودی گذراند و برای تحصیلات تکمیلی به کالج معماری دانشگاه سیراکیوز در نیویورک رفت.

این دومین وصلت این تابستان در خانواده شاه حسین است. شاهزاده ایمان بنت عبدالله هم در ماه جولای نامزدی خود را با جمیل الکساندر ترمیتیس، سرمایه دار مقیم نیویورک اعلام کرد.

بیشتر از زندگی