بریتنی اسپیرز با التون جان به دنیای موسیقی بازمی‌گردد

بریتنی اسپیرز در حالی به دنیای موسیقی بازمی‌گردد که همچنان در دادگاه درگیر دعوی حقوقی با پدرش است

بریتنی اسپیرز با حضور در کنار  التون جان، با قدرت به دنیای موسیقی باز خواهد گشت-JAMIE MCCARTHY / GETTY IMAGES VIA AFP

بریتنی اسپیرز، خواننده آمریکایی و «شاهزاده پاپ» قرار است با یکی از مشهورترین ستاره‌های حال حاضر موسیقی جهان همکاری کند.

منابع معتبر تایید کردند که بریتنی اسپیرز با همکاری با التون جان در آهنگی جدید به صحنه موسیقی بازخواهد گشت همکاری مشترک آن‌ها در آهنگی با عنوان «مرا نزدیک‌تر نگه‌دار» (Hold Me Closer) خواهد بود.

درحالی‌که اطلاعات زیادی از جزئیات این پروژه منتشر نشده، یکی از سخنگویان این دو خواننده تایید کرد که ترانه «مرا نزدیک‌تر نگه‌دار»، نسخه جدیدی از تک آهنگ سال ۱۹۷۱ التون جان با نام «رقاص کوچولو» (Tiny Dancer) خواهد بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

درحالی‌که شایعات همکاری بین این دو هنرمند محبوب در ماه گذشته مطرح شده بود، روز دوشنبه، زمانی که التون جان تصویری از یک علامت گل رز و موشک را در کنار عبارت «مرا نزدیک‌تر نگه‌دار» در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، این همکاری تایید شد.

بریتنی اسپیرز در حالی به دنیای موسیقی بازمی‌گردد که همچنان در دادگاه درگیر دعوی حقوقی با پدرش، جیمی اسپیرز، به دلیل بدرفتاری در طول تقریبا ۱۴ سال قیمومیت است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Elton John (@eltonjohn)

قاضی برندا پنی که قبلا به جیمی اسپیرز دستور داده بود تا در رابطه با تحت نظر بودن ادعایی بریتنی در خانه‌اش (وجود دستگاه شنود در اتاق‌خواب) بازجویی شود، درخواست پدر مبنی بر الزام خواننده برای حضور در دادگاه را رد کرد.

بریتنی امسال یک تجربه دردناک سقط‌جنین را پشت سر گذاشت و پیش از آن مجبور به شکایت از همسر سابقش، جیسون الکساندر، شد که در ماه جولای بدون اجازه وارد مراسم عروسی او با سام اصغری شده بود. الکساندر از آن زمان تاکنون با اتهام تعقیب، ورود بدون اجازه و خرابکاری مواجه است هر چند ادعا کرده که بی‌گناه است.

مورد دیگری گه در چند روز اخیر زوج اصغری – اسپیرز را مجبور به واکنش کرده است اظهارات همسر سابق بریتنی درباره فرزندان مشترکشان بود. کوین فدرلاین که به نظر می‌آمد از ازدواج او خوشحال است و پیام تبریکی هم به مناسبت ازدواج برای بریتنی فرستاده بود، اخیرا با اشاره به تصاویر نیمه برهنه بریتنی در شبکه‌های اجتماعی گفت فرزندانش چند ماه است نمی‌خواهند مادرشان را ببینند. همسر کنونی بریتنی، سام اصغری با اعتراض شدید به این اظهارنظر گفت تصاویری که کوین فدرلاین به عنوان تصاویر غیراخلاقی از آن نام می‌برد «این روزها روی بسته‌بندی هر کرم و صابونی پیدا می‌شود.»

بیشتر از موسیقی