جنگ سرد ویکتوریا بکام و عروسش نیکولا پلتز

نیکولا پلتز برای لباس عروسی از کارهای مادرشوهر طراح لباسش استفاده نکرد

 منبع صفحه شش احتمال می‌دهد پلتز به مادر همسرش که شهرت جهانی دارد حسادت می‌کند- AFP

به نوشته نشریه صفحه شش، جنگ سرد تمام عیاری بین ویکتوریا بکام و عروسش نیکولا پلتز در جریان است.

نیکولا پلتز (هنرپیشه ۲۷ ساله آمریکایی) و بروکلین بکام (پسر ۲۳ ساله فوتبالیست معروف دیوید بکام) در ماه می ازدواج کردند؛ اما شنیده‌ها حاکی از این است که پیش از عروسی مشکلات شروع شده بودند.

منبع خبری صفحه شش به آن‌ها چنین گفت: «آن‌ها نمی‌توانند همدیگر را تحمل کنند و با هم صبحت نمی‌کنند. انجام دادن مقدمات مراسم عروسی وحشتناک بود.» این منبع خبری اضافه کرده است: «پلتز نمی‌خواست مادر شوهر آینده‌اش در برنامه‌ریزی عروسی هیچ نقشی داشته باشد و ویکتوریا را در هیچ ‌کدام از کارها دخالت نمی‌داد و ارتباطشان حداقل بود.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)


این منبع در ادامه افزود: «یک درام کوچک پیوسته بین خانواده بکام که الان در میامی زندگی می‌کنند و پسرشان در جریان است. آن‌ها طی چند ماه گذشته زیاد با پسرشان (بروکلین) صحبت نکردند.» ظاهرا این جریان بعد از اینکه بروکلین عکس جلد مجله انگلیسی تاتلر را با عنوان «خانم بکام جدید» منتشر کرد بدتر شده است.

نیکولا پلتز دختر نلسون پلتز تاجر ثروتمند و همسر سوش کلادیا هفنر مدل و یکی از هشت فرزند آن‌هاست. او در پستی در اینستاگرام که چهره پس از گریه خود را منتشر کرده است درباره خانواده‌اش چنین نوشته است: «خیلی اوقات برای من سخت است چهره غمگین خودم را نشان بدهم. بزرگ شدن در یک خانواده بزرگ و با پدر و مادری قوی به من یاد داد تا نگذارم مردم باعث ناراحتی‌ام شوند یا قلبم را بشکنند. همه ما در زندگی روزهایی داریم که مردم باعث ناراحتی‌مان می‌شوند. من فکر کردم دراین‌باره بنویسم زیرا کسی این بخش من را ندیده است و من می‌خواستم آن را نشان دهم.»

منبع صفحه شش احتمال می‌دهد پلتز به مادر همسرش که شهرت جهانی دارد حسادت می‌کند و از توجهی که به او می‌شود، خصوصا در روز عروسی‌اش اصلا خوشحال نیست.

بیشتر از زندگی