از این به بعد، با رمزارز «گوچی» بخرید

گزینه پرداخت با رمزارز در کلیه فروشگاه‌های گوچی در آمریکا در دسترس قرار گرفت

پرداخت از طریق رمزارزها اولین بار در ماه مه، در برخی از شعب گوچی در آمریکا، شروع شد اما حالا تمام فروشگاه‌های گوچی با سیستم بلاک‌چین کار می‌کنند.

پیت‌بی، سامانه پرداخت رمزارز خانه مد لوکس ایتالیایی، اعلام کرد دو رمزارز دیگر به نام‌های ایپ‌کوین (ApeCoin) و یوروکوین (Euro Coin) را می‌پذیرد. گوچی اولین نشان تجاری شناخته‌شده است که این راه پرداخت را اضافه می‌کند.

با افزودن ایپ‌کوین، دست مشتریان برای پرداخت بهای محصولاتی که با رمزارزها فروخته می‌شوند، باز خواهد بود؛ رمزارزهایی چون بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، اتریوم و … .

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این خانه مد لوکس ایتالیایی اولین بار فقط برای پنج فروشگاه چنین امکانی را فراهم کرد. امروز دوسوم فروشگاه‌های گوچی در آمریکا این روش پرداخت را قبول می‌کنند؛ یعنی ۷۰ درصد از شبکه کامل و مستقیم این نشان تجاری در بازار. بقیه‌ فروشگاه‌ها نیز در این هفته به این برنامه اضافه خواهند شد.

سامانه پرداخت رمزارز گوچی در حساب توییتری خود، این موضوع را با دنبال‌کنندگانش در میان گذاشت. به گفته استفان پیر، مدیر اجرایی پیت‌بی، این سامانه به دلیل تقاضایی که وجود داشت، راه‌اندازی شد: «ما ایپ‌کوین و یوروکوین را به دلیل درخواست مشتری‌های محصولات گران‌قیمت و خاص اضافه کردیم.»

توکن (نماد ارزرمز) ایپ‌کوین مجموعه معروف «بورد ایپ یات کلاب» (Bored Ape Yacht Club NFT، است که از زیرمجموعه‌های «یوگا لبز» (Yuga Labs) است. بورد ایپ یات کلاب مورد توجه افراد مشهور و دیگر شخصیت‌های ثروتمند قرار گرفته است و ایپ‌کوین اصلی‌ترین توکن مورداستفاده در سیستم ایپ (Ape) برای بازی‌های وب۳ (Web3)، تجربیات و ارتباطات خواهد بود. دارندگان ایپ‌کوین می‌توانند نمونه‌های خاص بیت‌پی- شامل مارک‌های برتر و خرده‌فروش‌ها و سرویس‌های محبوبی مثل اوبرایتز (UberEats) و دوردش (DoorDash) را با استفاده از کارت بیت‌پی مبادله کنند یا نگه دارند.

مشخص نیست چه تعدادی از مشتریان‌ گوچی واقعا از بیت‌کوین یا دوج‌کوین استفاده می‌کنند اما استقبال از رمزارزها به افزایش نوآوری‌های آینده کمک خواهد کرد.

بیشتر از زندگی