کامرون دیاز؛ از خطر بازداشت به اتهام قاچاق تا ستاره فیلم «ماسک»

دیاز داستان دوران ۱۹ سالگی خود را در پادکست «زندگی دوم» تعریف کرد

بلافاصله پس از حادثه مراکش بود که دیاز ۲۱ ساله برای بازی در فیلم «ماسک» انتخاب شد-REMKO DE WAAL / ANP / AFP

کامرون دیاز پس از سال‌ها از خطری سخن گفت که ممکن بود حرفه او را پیش از آغاز شدن، پایان دهد. دیاز گفت که در جوانی و پیش از آنکه بازیگر پرفروش‌ هالیوود و کارآفرینی در صنعت  شراب‌سازی باشد، به صورت ناخواسته، «احتمالا درگیر قاچاق» شده بود. 

دیاز داستان دوران ۱۹ سالگی خود را  در پادکست «زندگی دوم» برای «هیلاری کر» و دنبال‌کنندگان برنامه او تعریف کرد. او گفت که در جوانی به پاریس رفته بود تا حرفه «مدلینگ» را دنبال کند، اما «در ایالات متحده به عنوان مدل کاتالوگ درآمد داشتم، ولی در پاریس حتی یک روز کار نکردم. یک سال کامل آنجا بودم و یک روز هم کار نکردم.» 

او گفت که برای ادامه زندگی لازم بود حتما کاری پیدا کند، اما فقط یک «شغل» به او پیشنهاد شد. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دیاز به یاد آورد که مقداری وسایل همراه با یک چمدان قفل شده به او دادند تا آن را جا‌به‌جا کند، و تازه زمانی که در فرودگاه مراکش بود و از او خواستند چمدان  را باز کند، با خودش فکر کرده بود، «لعنتی، چی توی این چمدان است؟ دختری چشم‌آبی و بلوند در مراکش‌ام، دهه ۹۰ است، شلوار جین پاره و چکمه‌های پلتفرم پوشیده‌ام و موهایم دور صورتم ریخته...، واقعا امن نیست.»

دیاز به ماموران گفت که آن  چمدان متعلق به او نیست. خوشبختانه در آن زمان از مقررات سفت و سختی که امروزه در فرودگاه‌ها برقرار است، خبری نبود و دیاز جوان توانست بدون مشکل یا زندانی شدن، آنجا را ترک کند. 

بلافاصله پس از حادثه مراکش بود که دیاز ۲۱ ساله برای بازی در فیلم «ماسک» انتخاب شد.

پس از آن دیگر لازم نبود درباره آینده شغلی خود نگران باشد. هرچند، پس  از رسیدن به شهرت و البته ثروت، دیاز مدتی از دنیای سینما فاصله گرفت. البته خبرهایی از بازگشت او به گوش می‌رسد. 

بیشتر از زندگی