درخواست طلاق جری هال از روپرت مرداک

این چهارمین ازدواج مرداک و کوتاه‌ترین آن محسوب می‌شود

جری هال، مدل آمریکایی ۶۵ ساله، می‌خواهد از روپرت مرداک، سرمایه‌دار ۹۱ ساله، به دلیل «اختلاف‌های آشتی‌ناپذیر» جدا شود.

جری هال، سوپرمدل پیشین و بازیگر تگزاسی پس از شش سال زندگی مشترک با مرداک، غول رسانه و میلیاردر استرالیایی-آمریکایی، به‌طور رسمی تقاضای طلاق کرده است و در حالی که ادعا می‌کند «از میزان کامل دارایی‌های (روپرت مرداک) بی‌اطلاع است»، از او می‌خواهد هزینه‌های نفقه و همچنین وکیل را بپردازد.

درخواست طلاق جری هال از روپرت مرداک، روز جمعه یکم ژوئیه ۲۰۲۲، به دادگاه لس‌آنجلس تسلیم و با گزارش روزنامه دیلی‌میل فاش شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این سوپرمدل پیشین و بازیگر موفق که پیش از مرداک هرگز به‌طور رسمی ازدواج نکرده بود، روز جمعه مدارک درخواست طلاق خود را به دادگاه ارائه کرد و در این اسناد دلیل جدایی را «اختلاف‌های آشتی‌ناپذیر» خواند.

در این مدارک که نام جری هال «جری مرداک» آورده شده، هیچ اشاره‌ای به توافق مالی پیش از ازدواج برای جدایی از مرداک با دارایی نزدیک به ۱۸ میلیارد دلار نشده است.

بر اساس گزارش دیلی‌میل و در پرونده حقوقی که به دست این روزنامه رسیده، این نکته آمده است که درخواست طلاق هال پس از اطمینان او از میزان دارایی‌های همسر سابقش اصلاح می‌شود: «خواهان از ماهیت و میزان کامل املاک جداگانه (زوج) بی‌خبر است و زمانی که اطلاعات قطعی به دست بیاید این دادخواست اصلاح می‌شود».

در این دادخواست که دونالد اف بروت، وکیل هال، آن را تسلیم دادگاه کرد، تاریخ ازدواج این زوج مشهور ۴ مارس ۲۰۱۶ ذکر شد‌ه، اما برای جدایی تاریخ «نامشخص» است که احتمالا دلیل آن پیگیری تسویه‌حساب نهایی مالی بوده است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by EVOKE (@evokedotie)

خبر درخواست طلاق هال، تنها چند ساعت پس از آن‌ که شایعه شد مرداک با ارسال ایمیل به هال به رابطه‌شان پایان داده و او را «دل‌شکسته» کرده است، منتشر شد. در این پرونده طلاق آمده است که هال در حال حاضر در تاکستان ۳۷ میلیون دلاری مرداک به مساحت حدود ۵۳ هزار مترمربع در بل‌ایر زندگی می‌کند؛ ملکی پهناور که ویکتور فلمینگ، کارگردان برنده جایزه اسکار بربادرفته و جادوگر شهر اوز آن را در دهه ۱۹۳۰ ساخت.

این زوج ثروتمند هیچ فرزند مشترکی ندارند، بنابراین پرداخت نفقه شامل هزینه‌های فرزند نخواهد بود. البته هر یک از این دو از روابط گذشته‌شان فرزندانی دارند؛ روپرت مرداک که پیش‌تر سه بار ازدواج کرده بود، دارای شش فرزند از همسران پیشینش است و هال نیز از میک جگر، ستاره راک و خواننده گروه رولینگ‌استونز که باهم رابطه طولانی‌مدت داشتند، چهار فرزند دارد.

این چهارمین ازدواج و طلاق مرداک و کوتاه‌ترین آن محسوب می‌شود‌، اما هال پیش از ازدواج با این میلیاردر یهودی که ۲۵ سال از او بزرگ‌تر است، هرگز ازدواج قانونی نکرده بود.

جزئیات کامل طلاق هال و مرداک از زمان انتشار خبر جدایی آن‌ها در ماه گذشته مخفی مانده است‌، اما آن‌طور که پیش‌بینی می‌شود، سوپرمدل سابق و بازیگر بتمن قرار است مبلغ «سخاوتمندانه‌ای» از ثروت سرمایه‌دار میلیاردر رسانه‌ای دریافت کند.

مارک استفنز، وکیل شرکت حقوقی هوارد‌کندی (Howard Kennedy) در گفت‌وگو با دیلی‌میل گفت که هال ممکن است در نهایت مستحق دریافت ده‌ها میلیون دلار پول بشود‌، اما این مبلغ یک‌جا به او پرداخت نخواهد شد، بلکه در قالب هزینه‌های روزانه به او داده می‌شود.

 

بیشتر از زندگی