مجموعه تازه عطر لویی‌ویتون با رایحه شرقی

همکاری تازه ژاک کاوالیه با لویی‌ویتون برای تولید عطر

این عطرها ترکیبی از گل سرخ، یاس و شکوفه پرتقال‌اند که با کاروان از مشرق‌زمین به اروپا منتقل شده‌اند - Twitter/louisvuitton

تازه‌ترین مجموعه عطر لویی‌ویتون «فلور دو دیزر» (Fleur de Desert) نام دارد که ژاک کاوالیه، یکی از نام‌دارترین عطرسازان جهان، در آخرین همکاری با این خانه مد لوکس آن را معرفی کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ژاک کاوالیه، استاد عطرساز فرانسوی، که ۶۰ سال پیش در خانواده‌ای نسل‌اندرنسل عطار زاده شد و پیش از این برای شرکت عطر و ادکلن فیرمنیچ عطرسازی می‌کرد، عطر تازه لویی ویتون را با الهام از طبیعت شرق و با استفاده از گل‌های شرقی ساخته است.

پس از معرفی و تولید مجموعه عطرهای Ombre Nomade ،Les Sables Roses و Nuit de Feu، این تازه‌ترین همکاری کاوالیه با خانه مد لوکس لویی‌ویتون برای تولید عطر عود است.

کاوالیه پیش از این با بهترین و مشهورترین خانه‌های مد دنیا مانند کریستین دیور و ایو سن لوران، برای ساخت بیش از ۸۰ گونه عطر مختلف همکاری کرده است.

به نقل از کاوالیه در وبگاه لویی‌ویتون، که مدت‌ها است با همکاری با این نشان تجاری در تازه‌ای رو به دنیای عطرهای لوکس باز کرده است، مجموعه عطرهای تازه ترکیبی از گل سرخ، یاس و شکوفه پرتقال‌اند که با کاروان از مشرق‌زمین به اروپا منتقل شده‌اند.

«فلور دو دیزر» با جلوه غیرقابل انکار عسل که در پوشش عمیق عود رایحه‌ای چوبی و تند پیدا می‌کند، می‌توان گفت فراتر از تنها یک عطر و برای خالق آن «یک امضا» محسوب می‌شود. عطری که استاد عطرساز، لویی‌ویتون، با الهام از صحرای عربستان سعودی و با حفظ اصالت رایحه گل‌ها، در کمال مهارت ساخته است.

بیشتر از زندگی