بازگشت جولیا رابرتز و جورج کلونی به کمدی عاشقانه با «بلیت بهشت»

این زوج قدیمی گریزان از هم، در سفر به اندونزی به طور اتفاقی با یکدیگر هم‌سفر می‌شوند

با اکران فیلم تازه «بلیت بهشت» ساخته اول پارکر (Ol Parker)، کارگردان بریتانیایی فیلم‌هایی چون «ماما میا! دوباره شروع کنیم» و «دومین هتل شگفت‌انگیز مریگولد»، جولیا رابرتز می‌تواند با هم‌بازی سال‌های دورش در «یازده یار اوشن»، جورج کلونی، بازگشتی پیروزمندانه به صحنه فیلم‌های رام‌کام (کمدی رمانتیک) داشته باشد.

داستان «بلیت بهشت» درباره زوجی با بازی رابرتز و کلونی است که مدت‌ها قبل، از یکدیگر جدا شده‌اند و از این ازدواج ناموفق، یک فرزند دختر دارند. وقتی دخترشان (کیتلین دیور) پس از اتمام تحصیلات دانشگاه به جزیره بالی اندونزی سفر می‌کند و در جریان یک رابطه عاشقانه ناگهانی تصمیم می‌گیرد با یکی از اهالی آنجا ازدواج کند، هر یک از آنان جداگانه تصمیم می‌گیرند با یک پرواز خود را به اندونزی برسانند و دخترشان را از این تصمیم عجولانه منصرف کنند، تصمیمی که خودشان ۲۵ سال پیش برای ازدواج با یکدیگر گرفتند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

جالب اینجاست که این زوج قدیمی گریزان از هم، در پرواز به اندونزی به‌طور اتفاقی با یکدیگر هم‌سفر می‌شوند و همین ماجراهای بامزه و عاشقانه‌ای را در پی دارد.

در فیلم کوتاه تبلیغاتی که منتشر شده است می‌توان شاهد کشمکش و ستیز این پدر و مادر میانسال بود، اما چیزی که این جنجال‌ها را شیرین می‌کند رفتار ضدونقیض آن‌ها است. وقتی این زن و شوهر سابق یکدیگر را در هواپیما می‌بینند، مرد (جورج کلونی) در اشاره به زندگی تلخی که با همسر پیشینش (جولیا رابرتز) داشته است می‌گوید:

«۱۹ سال از بدترین سال‌های عمرم!»

و از همسر سابقش پاسخ می‌شنود: «ما فقط پنج سال مزدوج بودیم!»

-‌ من دوران بهبودی را هم حساب کردم!

اینجاست که بیننده حدس می‌زند هنوز احساسی بین این دو وجود دارد.

پارکر فیلمنامه این کمدی عاشقانه را به همراه دنیل پیپسکی نوشته است. از دیگر بازیگران مطرح این فیلم نیز می‌توان به بیلی لورد و لوکاس براوو اشاره کرد.

اصلی‌ترین محل فیلم‌برداری این فیلم استرالیا بوده و ضبط آن از نوامبر سال ۲۰۲۱ تا فوریه ۲۰۲۲ طول کشیده است.

«بلیت بهشت» قرار است در تاریخ ۲۱ اکتبر روی پرده سینماهای جهان برود.

بیشتر از فیلم