کیف یا گلدان؛ مسئله این است

قیمت این کیف بیش از خود این وسیله دارای تنوع است

اغلب این کیف‌ها کاربردی چند منظوره دارند - Amazon

با کیف‌های دستی شیشه‌ای دیگر چیزی برای پنهان کردن ندارید.  آوریل ۲۰۲۲ بود که برای اولین بار کیف‌های شیشه‌ای کوپرنی را روی فرش قرمزها در دست ریحانا، خواهران حدید و کایلی جنر دیدیم و بعد از آن بود که فروش این کیف‌ها که نمی‌توانستید چیزی داخل آن‌ها مخفی کنید، با قیمت سرسام‌آور ۵۰۰ دلار آغاز شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کاربرد اصلی این کیف‌ها بیشتر تزیینی و برای نمایش به عنوان یک اثر هنری‌ بود؛ در واقع وسیله‌ای برای نمایش خود و وسیله‌ای برای تبلیغ چیزهای دیگر.نکته قابل توجه دیگر در این مدل کیف‌ها این است که اگر بعد از چند بار استفاده دیگر علاقه‌ای به دست گرفتن این شی زینتی نداشته باشید می‌توانید از آن استفاده های دیگری کنید.

تصاویری که این روزها از این نوع کیف‌ها در سایت آمازون و فضای مجازی می‌بینیم، کاربردهای دیگر آن‌ها را به ما یادآور می‌شوند؛ کیف‌هایی شیشه‌ای با چند گل درون آن‌ها به عنوان گلدان. اما موضوع به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ زیر رزهایی که در اغلب این تصاویر درون کیف گلدانی جا گرفته‌اند، ماهی قرمزی هم دیده می‌شود که در آب شفاف گلدان شنا می‌کند. همین خریداران را ترغیب می‌کند تا از آن به‌عنوان تنگ ماهی هم استفاده کنند؛ یک وسیله‌ چندمنظوره و شیک برای خانه شما.

جالب این‌جا است که قیمت این کیف، گلدان، تنگ ماهی یا هر وسیله دیگری که اسمش را بگذارید، بیش از خود این وسیله و کارکردهایش تنوع دارد؛ از حدود ۲۰۰ دلار گرفته تا مقرون‌به‌صرفه‌ترین آن در آمازون با قیمتی ۷۰ درصد کمتر: ۴۴ تا ۵۰ دلار.

فروشگاه اتسی (Etsy) نیز کیف‌هایی کاملا مشابه نوع اصلی را با قیمت ۱۰ دلار برای فروش ارائه کرده است.

بیشتر از زندگی