کیم کارداشیان: پاریس هیلتون دلیل بزرگ موفقیت من بود

کیم از زمانی می‌گوید که پاپاراتز‌ی‌ها برای عکس گرفتن از زیر دامن‌اش روی زمین دراز می‌کشیدند

Presley Ann / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP کیم کارداشیان در مراسم رونمایی از برند آرایشی و عطر

کیم کارداشیان وست درباره تجربه‌ای در آغاز فعالیت حرفه‌ای خود حرف زد که عکاسان پاپاراتزی می‌خواستند از زیر دامنش عکس بگیرند و فاش کرد، پاریس هیلتون در مواجهه با این وضعیت به او کمک کرد.

عمل عکس گرفتن از زیر دامن افراد بدون رضایت ایشان اقدامی است که بعد از کارزاری مدنی به هدایت جینا مارتین، نویسنده و فعال مدنی، از ماه فوریه در بریتانیا جرم‌انگاری شده است.

خانم کارداشیان هنگام صحبت در «داستان واقعی هالیوود از ای» (E! True Hollywood Story) که یک‌شنبه‌ها پخش می‌شود ولی پخش آن در روز دوشنبه در یوتیوب افتتاح شد، یاد خاطره‌ای از اواسطه دهه ۲۰۰۰ میلادی افتاد که همراه پاریس هیلتون مورد هجوم عکاسان قرار گرفتند.

این ستاره تلویزیون گفت: «به یاد دارم که در مرسدس بنز او نشسته بودیم و هنگامی که در باز می‌شود عکاسان پاپاراتزی روی زمین دراز کشیده‌اند تا از تو، از زیر لباس تو عکس بگیرند و این زمان بود که [هیلتون] گفت «باید مطمئن شویم نخواهی گذاشت آنها به هدف خود برسند».

خانم کارداشیان وست که زمانی به استخدام هیلتون برای انتخاب و سامان‌دهی لباس‌های وی درآمده بود، ستاره نمایش «زندگی ساده»  را به عنوان «آموزگاری عالی» توصیف کرد. 

ستاره «پابه‌پای خانواده کارداشیان» (Keeping up with the Kardashians) افزود: «من واقعا قدردان تجربه خویش با او هستم. او دلیل بسیار بسیار بزرگی پشت موفقیت من است».

پاریس هیلتون هم به همین اندازه در مصاحبه‌های خویش از کارداشیان وست ستایش کرده است، او پیش از این به مجله ای‌اس گفته بود که این دو «چند هفته پیش مشغول پیامک زنی به یکدیگر بوده‌اند» 

میراث‌دار ۳۸ ساله هتل‌های زنجیره‌ای ادامه داد:‌ «من عاشق کیم هستم. اساسا ما از بدو تولد با هم دوست بوده‌ایم. من خیلی به او و دستاوردهایش افتخار می‌کنم. او خانواده زیبایی دارد، با آن پسر و دختر کوچولو و من خیلی برای او خوشحالم».
 

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

www.independent.co.uk/life-style/women/kim-kardashian

© The Independent

بیشتر از زندگی