جانی دپ در دادگاه اعاده حیثیت علیه امبر هرد پیروز شد

امبر هرد به پرداخت ۱۵ میلیون دلار خسارت به جانی دپ محکوم شد

جانی دپ، بازیگر مشهور آمریکایی در دادگاه اعاده حیثیت علیه امبر هرد، همسر سابقش پیروز شد. براساس حکم دادگاه امبر هرد باید ۱۵ میلیون دلار به عنوان خسارت به جانی دپ بپردازد. جانی دپ هم باید دو میلیون دلار به امبر هرد پرداخت کند. 

جای دپ و امبر هرد در سال ۲۰۱۵-Tiziana FABI / AFP

این دادگاه در شش هفته گذشته به‌طور علنی از شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شد و مخاطبان را در جریان ریز‌ترین و خصوصی‌ترین مسائل زندگی مشترک جانی دپ و امبر هرد قرار داده بود. هنگام برگزاری جلسه اعلام حکم دادگاه هواداران جانی دپ بیرون ساختمان جمع شده بودند و او را تشویق می‌کردند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این دادگاه از سال ۲۰۱۸ پس از اینکه هیات منصفه تشخیص داد امبر هرد در مقاله‌ واشینگتن‌پست جانی‌دپ (بدون نام بردن از او) را به خشونت خانگی متهم کرده است، با شکایت جانی دپ آغاز شد. جانی دپ در این شکایت درخواست غرامتی ۵۰ میلیون دلاری داشت.

پس از این شکایت، امبر هرد نیز علیه جانی دپ شکایت کرد و ۱۰۰ میلیون دلار غرامت درخواست کرد.

جانی‌ دپ که بارها گفته بود در شش سال گذشته با طرح ادعاهای امبر هرد مبنی بر خشونت خانگی، زندگی‌اش نابود شد و همه موقعیت‌های شغلی بازیگری را از دست داد، با ابراز خرسندی از رای دادگاه، نوشت: «هیات منصفه زندگی‌ام را به من برگرداند.» جانی دپ همواره ادعا‌های هرد را رد کرده بود و گفته بود که در واقع خود او قربانی خشونت خانگی بوده است.

امبر هرد که در بخش‌‌هایی از دادگاه ساختگی بودن برخی ادعاهای او درباره کبودی‌‌های ناشی از خشونت خانگی یا صحنه‌سازی در این زمینه نشان داده شد، از حکم دادگاه ابراز ناامیدی کرد و آن را عقبگرد برای زنان توصیف کرد. او همواره مدعی بود که افکار عمومی تحت تاثیر نفوذ و قدرت همسر سابقش قرار دارد.

امبر هرد و وکلایش دقایقی قبل از اعلام حکم دادگاه-EVELYN HOCKSTEIN / POOL / AFP

جانی دپ و امبر هر در سال ۲۰۱۱ رابطه خود را آغاز کردند و چهار سال بعد ازدواج کردند و کمتر از دو سال بعد جدا شدند.

بیشتر از جهان