ایلان ماسک جانی دپ را به «دعوای رو در رو» فراخواند

ماسک هم‌چنین ادعای سکس گروهی را با خانم هرد و کارا دلوین، بازیگر و مدل، رد کرد

تیم حقوقی آقای دپ ادعا کرده‌اند آقای ماسک با امبر هرد، همسر سابق جانی دپ زمانی که همسر او بوده است، رابطه جنسی داشته است- Tolga Akmen / AFP

ایلان ماسک جانی دپ را به «دعوای رو در رو» فراخواند و در همین حال مواردی را که در محاکمه افترای فعلی آقای دپ به «شهوت‌رانی» او اشاره دارد محکوم کرد.

اسم این میلیاردر بنیان‌گذار شرکت اسپیس‌اکس چندین بار در شکواییه افترای آقای دپ علیه انتشاراتی سان، گروه خبری روزنامه‌ها، و دن ووتان، سردبیر آن، به چشم می‌خورد.

تیم حقوقی آقای دپ ادعا کرده‌اند آقای ماسک با امبر هرد، همسر سابق جانی دپ زمانی که همسر او بوده است، رابطه جنسی داشته است.

پیامک‌هایی که ظاهرا از جانب آقای دپ فرستاده شده و در آن‌ها تهدید کرده بود که آلت جنسی آقای ماسک را خواهد برید نیز در دادگاه خوانده شد.

آقای ماسک با شوخی و خنده به نیویورک تایمز گفت: «اگر جانی می‌خواهد دعوایی رو در رو داشته باشیم، فقط به من خبر بدهد.» او هم‌چنین بسیاری از ادعاهای مطرح در این محاکمه را که به نام او اشاره کرده بودند رد کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آقای ماسک گفت: «من قطعا وقتی امبر همسر جانی بود با او رابطه جنسی نداشتم، این کاملا ادعایی کذب است.»

او هم‌چنین ادعای سکس گروهی را با خانم هرد و کارا دلوین، بازیگر و مدل، رد کرد.

آقای ماسک تاکید کرد: «ما با هم سکس سه نفره نداشتیم، به همین خاطر احساس می‌کنم مردم فکر کرده‌اند که این روابط شهوانی‌تر از چیزی‌اند که در واقع نشان می‌دهند.»

آقای ماسک به آقای دپ و خانم هرد توصیه کرد جنگ علیه یکدیگر را متوقف سازند.

او گفت: «برای هر دوی آن‌ها من فقط پیشنهاد می‌کنم مشکلات را دفن کنند و به زندگی خود ادامه دهند.»

آخر هفته گذشته آقای ماسک مودر انتقاد گریمز، دوست‌دختر خود قرار گرفت چرا که ظاهرا در توییتر ضمایر جنسیتی را مسخره کرده بود.

گریمز در واکنش به او توییت کرد: «من عاشقت هستم ولی لطفا تلفنت را خاموش کن یا به من زنگ بزن. من نمی‌توانم از نفرت‌پراکنی حمایت کنم.»

© The Independent

بیشتر از زندگی