کلاهبرداری راهنمای تور از خانواده الک بالدوین

راهنمایان جعلی مدت‌هاست از علاقمندان به بازدید از مجسمه آزادی کلاهبرداری می‌کنند

الک بالدوین و همسرش روی فرش قرمز Robyn Beck / AFP

الک بالدوین به همراه خانواده خود مورد کلاهبرداری یک مجری تور جعلی مجسمه آزادی قرار گرفت که سعی کرد، آنها را با اتوبوس به پارک لیبرتی در نیوجرسی، در فاصله حدود ۹ مایلی مجسمه آزادی بفرستد.

این بازیگر و طنزپرداز ماجرای کلاهبرداری را در اینستاگرام منتشر کرد و گفت وقتی ۴۰ دلار بابت هر بلیت پول داده تازه دریافته است خودش، هیلاریا، همسرش، و فرزندانش می‌توانستند همگی مجانی سوار کشتی استاتن آیلند شوند.

او که خودش و هیلاریا را «نیویورک‌نشین‌های زبر و زرنگ» توصیف کرد نوشت:‌ «ما بلیت‌ها را برای تور مجسمه آزادی با قایق خریدیم ولی بعد دیدیم ما را به سمت اتوبوسی بدرقه می‌کنند به سمت نیوجرسی! انگار که شوخی‌شان گرفته باشد».

بالدوین افزود: «ما اول پول را پرداختیم و بعد روی بلیت را خواندیم. هرگز هیچ‌کس نام نیوجرسی لعنتی را بر زبان نیاورد. این کلاهبرداری است. کشتی استاتن آیلند را سوار شوید، بهترین وسیله حمل‌ونقل در نیویورک است».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بنا به گزارش‌های واصله، فروشندگان بلیت‌های جعلی سال‌هاست به کلاهبرداری از گردشگران علاقه‌مند به بازدید از مجسمه آزادی مشغول‌ هستند.

در سال ۲۰۱۵، نیویورک پست فاش کرد چگونه بعضی از این کلاهبردان به گردشگران برای کشتی مجانی استاتن آيلند بلیت‌هایی تا قیمت ۲۰۰ دلار فروخته‌اند.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

www.independent.co.uk/arts-entertainment/tv/news

© The Independent