ملانیا ترامپ: مجله ووگ تصویرم را عمدا روی جلد منتشر نمی‌کرد

ملانیا ترامپ در دوران حضور در کاخ سفید درگیر رشته جنجال‌هایی شد

ملانیا ترامپ، بانوی نخست پیشین ایالات متحده مجله ووگ را متهم کرده است طی چهار سالی که بانوی نخست بود از سر «غرض‌ورزی» عکس او را روی جلد نگذاشت.

از بانوی اول پیشین آمریکا (مدل پیشین) در نخستین مصاحبه تلویزیونی او پس از ترک کاخ سفید پرسیدند چرا این مجله نمادین صنعت مد تصمیم گرفت عکس او را روی جلد نگذارد.

 پیت هگزت، رئیس شبکه فاکس‌ اند فرندز از او پرسید: «چطور در برابر انتقادهای مداوم رسانه‌ها تاب آوردی؟ برای مثال مجله ووگ.»

«پنج ماه مانده بود به ریاست جمهوری جو بایدن، عکسش رفت روی جلد این مجله. عکس کامالا هریس حتی قبل از سوگند یاد کردن رفت روی جلد. عکس هیلاری کلینتون هم در زمانی که بانوی اول بود رفت روی جلد. عکس میشل سه بار رفت روی جلد.»

«اما عکس تو با آن سابقه کاری و پیشینه‌ای که داشتی و این زیبایی‌ات هرگز روی جلد ووگ نرفت. علت این یک بام و دو هوایی چه بود؟»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ملانیا ترامپ گفت به نظر او این مجله «غرض‌ورزی» کرد.

او گفت: «بعضی برای آن‌ها خوشایند‌ند و بعضی ناخوشایند. به‌قدری واضح است که فکر می‌کنم مردم آمریکا و همه می‌بینند.»

«تصمیم‌ خودشان را گرفته بودند و من هم کارهای بسیار مهم‌تری از بودن روی جلد ووگ داشتم که باید انجام می‌دادم. باید کارهایم در کاخ سفید را انجام می‌دادم.»

ایندیپندنت برای پرسیدن نظر ووگ دراین‌باره با آن‌ها تماس گرفته است.

ملانیا ترامپ در دوران حضور در کاخ سفید درگیر رشته جنجال‌هایی هم شد.

در ژوئن ۲۰۱۸، در میانه نارضایتی‌هایی که خط‌مشی همسرش در جداسازی کودکان مهاجر از خانواده‌هایشان در لب مرزها  به پا کرده بود، ملانیا ترامپ با ژاکتی از  زارا به تن، در انظار ظاهر شد که  عبارت «واقعا برایم مهم نیست، برای شما چطور؟» بر پشت آن نقش بسته بود و این حدس و گمان را برانگیخت که این نظر سیاسی او در مورد آن ماجرا است، گر چه خودش آن را رد کرد.

قلدری‌های مداوم همسرش در برخورد با مردم در فضای مجازی هم به ابتکار او با هشتگ «بهترین ‌باش» برای مقابله با قلدری لطمه زد.

فایلی صوتی هم به بیرون درز کرد که در آن ملانیا ترامپ بابت نقشی که در انجام تزئینات کریسمس در کاخ سفید به عهده گرفته است، به خودش بدوبیراه می‌گوید. صدای او را می‌شنویم که می‌گوید «دارم مثل خر برای جور کردن بساط کریسمس تلاش می‌کنم و می‌دانید کسی به این بساط و تزئیناتش محل سگ هم نمی‌گذارد. ولی کاری است که گردنم افتاده، مگر نه؟»

© The Independent

بیشتر از زندگی