ستاره «بازی تاج و تخت» از فرزندش در مقابل شهرت محافظت می‌کند

ترنر گفت که او و جو جوناس نمی‌خواهند فرزندشان به یک «بچه معروف» تبدیل شود

سوفی ترنر و جو جوناس در شب‌نشینی موزه متروپولیتن، می ۲۰۲۲ - Dimitrios Kambouris/ Getty Images via AFP

سوفی ترنر، بازیگر مجموعه تلویزیونی «بازی تاج‌وتخت» نمی‌خواهد زندگی فرزندانش شبیه «بچه معروف و آقازاده‌ها» شوند. ترنر گفت که او و جو جوناس مراقب هستند که دخترشان ویلا را از چشم مردم دور نگه دارند و نمی‌خواهند او به یک «کودک آقازاده و بچه معروف» تبدیل شود.

ترنر که ستاره روی جلد این شماره مجله اِلِ بریتانیاست در انتظار تولد دومین فرزندش با جوناس است، در مورد رابطه‌شان به این نشریه گفت: «من از زندگی که ساخته‌ایم بسیار محافظت می‌کنم.»

 ستاره «بازی تاج و تخت» گفت که به ویژه از دخترش که در جولای ۲۰۲۰ متولد شده است محافظت می‌کند، زیرا او زندگی به عنوان یک ستاره مشهور را انتخاب نکرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 ترنر گفت: «دختر من هرگز هیچ کدام از این چیزها را نخواسته است. من می‌دانم که حضور در این صنعت و اینکه هر روز از شما عکس گرفته شود و نظر بدهند، چه‌کاری می‌تواند با سلامت روان شما بکند. این چیزی نیست که من برای او بخواهم مگر اینکه خودش بگوید که من می‌خواهم این کار را انجام دهم. ما در این مورد بسیار سخت‌گیر هستیم. ما او را تشویق خواهیم کرد تا هر کاری که می‌خواهد انجام دهد، اما فکر نمی‌کنم اجازه دهیم او تا سن ۱۸ سالگی به طور حرفه‌ای کار کند. همچنین به شدت مخالفم که دخترم تبدیل به یک دختر آقازاده و بچه معروف شود.»

 ترنر و جوناس در سال ۲۰۱۹ طی دو مراسم عروسی با یکدیگر ازدواج کردند: یک مراسم غیررسمی در وگاس در ماه مه و یک مراسم رسمی و خصوصی‌تر که در ژوئن در پاریس برگزار شد.

درحالی‌که مراسم وگاس توسط دی پلو، مهمان عروسی به صورت زنده پخش می‌شد، مراسم عروسی اروپایی آن‌ها بسیار محافظت شده و خصوصی بود. تا به امروز ترنر و جوناس تنها چند تصویر معدود از مراسم عروسی خود در پاریس به اشتراک گذاشته‌اند.

 هنگامی‌که ترنر اولین فرزند خود و جوناس را باردار شد، آن‌ها سطح حریم خصوصی مشابهی را حفظ کردند و در مورد گزارش‌ها اظهار نظر نکردند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ELLE UK (@elleuk)

حتی پس‌ازاینکه این زوج در سال ۲۰۲۰ به نوزاد خود خوش‌آمد گفتند، آن‌ها بلافاصله نام دخترشان را تایید نکردند یا تصاویر او را در رسانه‌های اجتماعی منتشر نکردند.

در یک استوری حذف شده در اینستاگرام که در ماه مه ۲۰۲۱ به اشتراک گذاشته شد، ترنر پاپاراتزی‌ها را به دلیل عکس گرفتن از دخترش بدون رضایت او مورد انتقاد قرار داد.

ترنر در مصاحبه خود با نشریه ال بریتانیا گفت: «مهم‌ترین چیز در زندگی این است که ببینم دخترم روزبه‌روز در حال پیشرفت است. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که خانواده را بزرگ‌تر می‌کنیم. این بهترین موهبت ممکن است.»

بیشتر از زندگی