کیت میدلتون برای اهدای جایزه مد به افتخار ملکه لباس سبز پوشید

جایزه طراحی افتتاحیه توسط خود ملکه در سال ۲۰۱۸ زمانی که برای اولین بار در هفته مد لندن شرکت کرد

کیت میدلتون روز گذشته در مراسم اهدای جایزه ملکه الیزابت دوم برای طراحی بریتانیایی به جای ملکه حاضر شد و ظاهر جدید و زیبایی را نیز به نمایش گذاشت.

هنگامی‌که ملکه الیزابت با حضور در نمایش ریچارد کوین در سال ۲۰۱۸، دنیای مد را شگفت‌زده کرد، هدفی دوراندیش داشت: افتتاح جایزه سالانه برای یک طراح بریتانیایی نوظهور.

این بار دوشس کمبریج بود که با بازدید غافلگیرکننده‌اش برای اهدای جایزه ملکه الیزابت دوم برای طراحی بریتانیا، سروصدا به پا کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دوشس درحالی‌که سائول نش را به عنوان برنده اعلام کرد، گفت: «این یک افتخار مطلق است که اینجا هستم. من داستان‌های الهام‌بخش زیادی در مورد خلاقیت بریتانیا و موفقیت آن شنیده‌ام.»

دوشس ۴۰ ساله با پوشیدن لباس سبزرنگی به قیمت ۹۸۱ دلار از طراح کانادایی-بریتانیایی ادلین لی در این رویداد مد در موزه طراحی لندن از نام‌های آشنای کمد لباس همیشگی خود فاصله گرفت.

 این لباس یک یقه بلند و کشیده داشت و با تزئیناتی از قبیل دو نوارکراواتی در آرنج‌ها و دو سگک طلایی روی کمر تکمیل شده بود.

 او این لباس را با زیورآلاتی از جمله گوشواره‌های طلایی مایا از نادین ایرنا که در سفر کارائیب بهار امسال نیز استفاده کرده بود و همچنین کفش‌های پاشنه جیر سبز تیره امی لندن (۴۲۰ دلار) و یک کیف دستی هم‌رنگ (۳۷۵ دلار) هماهنگ کرده بود.

در داخل موزه، میدلتون با ادوارد انینفول، سردبیر مجله ووگ بریتانیا که با مگان مارکل هنگام ویرایش شماره سپتامبر ۲۰۱۹ مجله به‌عنوان مهمان کار کرده بود، گفتگو کرد.

میدلتون همچنین با طراحان آینده دار شرکت‌کننده در ابتکارات بنیاد شورای مد بریتانیا که برای استعدادهای جدید حمایت مالی و فرصت‌های آموختن از مربی را یک فراهم می‌کند، ملاقات کرد.

جایزه طراحی افتتاحیه توسط خود ملکه در سال ۲۰۱۸ زمانی که برای اولین بار در هفته مد لندن شرکت کرد، اعطا شد. در آن زمان ملکه در ردیف اول نمایش ریچارد کوین در کنار آنا وینتور، سردبیر ووگ نشست و تیتر نخست اخبار را در سراسر جهان به خود اختصاص داد.

بیشتر از زندگی