مینو رایولا: این دومین بار است که مرا می‌کشید!

مدیربرنامه ایتالیایی خبر درگذشتش را تکذیب کرد

مینو رایولای ۵۴ ساله مدیربرنامه بازیکنان بزرگی مثل ارلینگ هالند، پل پوگبا و زلاتان ابراهیموویچ است- JOSEP LAGO / AFP

مینو رایولا، مدیربرنامه ایتالیایی خبر درگذشتش را که صبح پنجشنبه در سایت‌های مختلف خبری منتشر شده بود، تکذیب کرد. رایولا در حساب توییترش نوشت: «می‌خواستم وضعیت سلامتی‌ام را به اطلاع برسانم. این دومین بار در چهار ماه گذشته است که مرا می‌کشند. از این بابت خسته شده‌ام. شاید من توانایی زنده شدن دارم.»

حتی باشگاه رئال مادرید در واکنش به انتشار گسترده این خبر پیام تسلیتی منتشر کرده بود. ژوزه فورتس رودریگز، یکی از همکاران نزدیک رایولا بعد از انتشار این شایعه گفت: «او وضعیت بدی دارد، ولی نمرده است.»

رایولای ۵۴ ساله مدیر برنامه بازیکنان بزرگی مثل ارلینگ هالند، پل پوگبا و زلاتان ابراهیموویچ است. این مدیر برنامه ایتالیایی به دلیل بازیکنان بزرگی که نمایندگی می‌کند، در سال‌های گذشته شهرت زیادی به دست آورده است.

رایولا در ماه ژانویه در شرایط اضطراری جراحی شد. به گزارش روزنامه آلمانی بیلد، رایولا به خاطر مشکلات ریوی تحت مراقبت قرار داشت، هرچند سخنگوی او مدعی شد که هیچ مورد اضطراری نبوده و او تنها به خاطر «معاینات عادی پزشکی» بیهوش شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

رایولا به عقد قراردادهای بزرگ و سودده برای بازیکنانش شهرت دارد و در حال مذاکره برای انتقال تابستانی ارلینگ هالند است. او علاوه بر هالند، پوگبا و ابراهیموویچ، انتقال سال ۲۰۱۹ ماتیاس دلیخت از آژاکس به یوونتوس و انتقال تابستان گذشته جیجی دوناروما از میلان به پاری‌سن‌ژرمن را ترتیب داد.

ماریو بالوتلی، مارکو وراتی، مویزه کین، آلسیو رومانیولی و دنزل دومفریز از دیگر بازیکنان مشهوری هستند که با رایولا همکاری می‌کنند.

به گزارش فوربس ثروت خالص رایولا در سال ۲۰۲۰، ۶۸ میلیون پوند بوده است. او از انتقال سال ۲۰۱۶ پوگبا به منچستریونایتد ۴۱ میلیون پوند به دست آورد.

رایولا از مدیربرنامه‌هایی است که برای دفاع از امتیازات بازیکنانش به جنگ باشگاه‌ها می‌رود و سر الکس فرگوسن، سرمربی سابق منچستریونایتد در یکی از مصاحبه‌هایش حمله تندی به او داشت.

رایولا به تازگی در مصاحبه‌ای به SPORT1 آلمان گفت: «حاضرم برای بازیکنان بجنگم. برای آنها هر کاری می‌کنم، همان کارهایی که برای پسرانم انجام خواهم داد. مدیران ورزشی باشگاه‌ها از من متنفرند؟ چطور ممکن است؟ من هرگز به زور اسلحه آنها را به پای میز مذاکره نیاورده‌ام. من فقط خوب می‌دانم که بازیکنانم چقدر می‌ارزند و باشگاه به چه چیزی نیاز دارد.»

مدیربرنامه ایتالیایی نفرت از خودش را اینطور تعریف می‌کند: «نفرت آنها، بزرگترین تمجید برای من است. یعنی من کارم را درست انجام می‌دهم. اگر آنها می‌گفتند که توصیه‌های رایولا به بازیکنان کار ما را آسان می‌کند، یعنی کار من ایراد داشت. من عاشق جدل کردن هستم. عاشق این هستم که برای کارم استراتژی داشته باشم و بتوانم بر طرف مقابلم چیره شوم. شما هرگز مرا با کت و شلوار و کراوات نمی‌بینید. من چاق و قدکوتاه هستم. دیگران مدت‌ها مرا دست کم می‌گرفتند. مرا به چیزهای مختلف تشبیه می‌کردند و می‌گفتند که او حتی نمی‌تواند درست لباس بپوشد. این از شانس من بود. حالا همه به من احترام می‌گذارند.»

بیشتر از فوتبال