پیشنهاد تمدید به کلوپ در آستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان

مربی آلمانی تا سال ۲۰۲۴ با لیورپول قرارداد دارد

شرایط عالی لیورپول به کلوپ برای ادامه کارش انگیزه تازه‌ای داده است- Oli SCARFF / AFP

گروه ورزشی «فن‌وی» (FSG)، مالک باشگاه لیورپول مذاکره با یورگن کلوپ برای تمدید قرارداد را شروع کرده است. قرارداد مربی آلمانی موفق لیورپول تا سال ۲۰۲۴ است.

به گزارش گاردین مایک گوردون، مدیر FSG برای تماشای بازی رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از بوستون به انگلیس سفر کرده است. لیورپول موفق شد در این مسابقه ویارئال را ۲ بر صفر شکست دهد و در مسیر قهرمانی چهارگانه پیش می‌رود. چند صندلی آنطرف‌تر از گوردون، مارک کوزیکه، ایجنت کلوپ نشسته بود و گفته می‌شود که مذاکره بر سر تمدید قرارداد سرمربی لیورپول در دستور کار آنها قرار دارد.

مالکان لیورپول مدت‌هاست امیدوارند این مربی آلمانی که از زمان شروع کارش در اکتبر ۲۰۱۵ توانسته این تیم را متحول کند، قرارداد جدیدی با آنها ببندد. مصاحبه ماه گذشته کلوپ که گفته بود امضای قرارداد جدید در «آخرین دقیقه» به انرژی و شوقش در آن لحظه بستگی دارد، باشگاه را برای پیشقدم شدن خوش‌بین‌ کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کلوپ گفته بود که اتفاقات فصل گذشته او را خسته کرده، دوره‌ای که مصدومیت‌های پرشمار فرصت دفاع از عنوان قهرمانی لیگ برتر را گرفت و مسابقات به دلیل شیوع کرونا پشت درهای بسته برگزار می‌شد. با این حال او در ماه مارس درباره تمدید قراردادش گفته بود: «بستگی دارد که توان این کار را داشته باشم. این خیلی مهم است. من عاشق کارم هستم، ولی چند بار دیگر هم گفته‌ام که در جهان باید موضوع دیگری به جز فکر کردن دائم درباره بازیکنان آماده و نمایش فوتبال دیدنی وجود داشته باشد.»

لیورپول این فصل آمادگی فوق‌العاده‌ای دارد. آنها قهرمان جام اتحادیه قهرمان شدند و حالا باید در فینال جام حذفی با چلسی روبرو شوند، در رقابت نفس‌گیر قهرمانی لیگ برتر تنها یک امتیاز کمتر از منچسترسیتی دارند و در آستانه رسیدن به سومین فینال لیگ قهرمانان در پنج فصل گذشته هستند. به نظر می‌رسد که شرایط عالی لیورپول به کلوپ برای ادامه کارش انگیزه تازه‌ای داده است.

او همچنین بابت نگاه بلندمدت و برنامه‌ریزی باشگاه خشنود است. جذب لوئیز دیاز و ابراهیما کوناته به تجدید قوای تیم کمک کرده است. انتقال فابیو کاروالیو از فولام نهایی شده و باشگاه می‌خواهد برای خرید اورلین چوامنی، هافبک جوان و ملی‌پوش موناکو با رئال مادرید رقابت کند. همچنین پروژه ساخت ورزشگاه آنفیلد جدید به خوبی پیش می‌رود.

بیشتر از فوتبال