اشتیاق پیش از اکران هواداران فیلم جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر

کشمکش بین نور و تاریکی باعث ایجاد تنش در قلب فیلم خواهد شد

lucasfilm/Starwars

یکی از دو نویسنده فیلم «جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر» گفت این فیلم با نمایش روابط ری و کایلو رِن پیش می‌رود.

کریس تریو در گفتگو با مجله امپایر، گفت که کشمکش بین نور و تاریکی باعث ایجاد تنش در قلب فیلم خواهد شد. وی گفت: «برخی از جالب‌ترین صحنه‌های «آخرین جدای» گفتگوهای بین ری و رن است، [و] ما سعی کرده‌ایم تا این رابطه پیچیده را که از زمان بازجویی در «نیرو برمی‌خیزد» وجود دارد، انتخاب کنیم».

وی ادامه داد: «وقتی رن ماسک خود را برمی‌دارد، یک برهنگی درباره او نزد ری به وجود می‌آید که او به هیچ‌کس دیگری ابراز نمی‌کند».

تریو همچنین از ریان جانسون، کارگردان «آخرین جدای» به خاطر «بسط این موضوع به شیوه‌های جذاب» تقدیر کرد و افزود: «ما توانسته‌ایم آن را حتی بیشتر هم توسعه دهیم».

هواداران جنگ ستارگان بعد از دیدن تریلر آخرین فیلم، که در ماه اوت پخش شد، حدس می‌زنند ممکن است ری نیمه تاریکش را پذیرفته و به طرف بد شدن رفته باشد چون کلاهخود سیاه بر سر داشته و شمشیر لیزری‌اش قرمز بوده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در نتیجه چندین تئوری به دست آوردند، برخی از آنها پیش‌بینی می‌کنند ری می‌تواند یا کلون (شبیه سازی) شده باشد یا تحت طلسم امپراتور پالپاتین (یان مک دیارمید) قرار داشته باشد.

تئوری دیگری پیش‌بینی می‌کند که ری به سمت تاریکی تغییر جهت نداده است، بلکه در عوض جنبه‌های روشن و تاریک نیرو را با هم ادغام کرده و تعادل را باز می‌یابد، دقیقاً همانطور که لوک اسکای واکر (مارک هامیل) یک بار و برای همیشه انجام داد.

جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر از ۱۶ دسامبر در بریتانیا اکران می‌شود.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/

© The Independent

بیشتر از فیلم