کندال جنر با تهدید مسدودسازی، از نظرات عجیب‌غریب درباره پاهایش جلوگیری کرد

این شخصیت جنجالی رسانه‌های اجتماعی که از ۱۴ سالگی مشغول کار مدلینگ بوده است

کندال جنر، مدل آمریکایی ۲۶ ساله- TIMOTHY A. CLARY / AFP

کندال جنر، مدل آمریکایی ۲۶ ساله و خواهر ناتنی کارداشیان‌ها، در پستی اینستاگرامی، خطاب به بیش از ۲۰۰ میلیون مخاطب خود گفت هر کسی را که درباره انگشتان پاهایش نظر دهد، مسدود می‌کند. آلبوم عکسی که همراه این جمله منتشر شده است، او را در یک گاراژ بزرگ نشان می‌دهد که پیراهن رنگی بلندی با چاکی از پهلو بر تن دارد و کیف دستی قهوه‌ای‌رنگی هم روی شانه، با صندل‌های مشکی پاشنه‌بلند بر پاها.

البته این شخصیت جنجالی رسانه‌های اجتماعی که از ۱۴ سالگی مشغول کار مدلینگ بوده است و برای جایگاهی که اکنون دارد، زحمت فراوانی کشیده است، با این حرف قصد داشت که از توجهات احتمالی به انگشتان بزرگ و دراز پاهایش بکاهد، اما تلاش او نتیجه معکوس داد و نه‌ تنها توجهات مردم کم نشد، که شوخی خانواده و خواهرانش را هم در پی داشت؛ انگار دعوتی باشد برای کسانی که سرشان برای به‌شوخی گرفتن افراد معروف درد می‌کند. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کایلی، خواهر کندال، زیر همان پست و در قسمت نظرات نوشت: «عاشق {انگشتانت} هستم.» کلویی کارداشیان، خواهر ناتنی ۳۷ ساله او هم با نوشتن نظراتی بامزه، انگشتان کندال را مسخره کرد: «هاهاهاها یعنی من را هم می‌خواهی مسدود کنی؟» و «عاشق انگشت‌های گنده‌اتم.»

کریس جنر، مادر این مدل میلیونر، شاید تنها کسی بود که موضوع را ساده گرفت و فقط نوشت: «اوه خدا، خیلی دوستت دارم.» 

از دیگر کسانی که با نظراتشان باعث پخش و بازنشر بیشتر این پست در فضای مجازی شدند، هیلی بیبر، همسر جاستین بیبر، بود که از دوستان صمیمی کایلی به‌شمار می‌آید. این سوپرمدل تنها با گذاشتن چند شکلک خنده، صحنه را برای هنرنمایی به دیگران واگذار کرد.

توجه خود کندال را به انگشتان بلند پاهایش، شاید بتوان در مصاحبه‌ او در سال ۲۰۱۵ با مجله Elle یافت؛ جایی ‌که گفته بود به‌نظرش «درازترین انگشتان پای دنیا» را دارد، و انگشتانش را به دست و پاهای عنکبوت تشبیه کرده بود.

بیشتر از مُد و زیبایی