بلا حدید، بازیگر می‌شود

حدید به همه پیشنهاد کرد که اگر پیش‌ازاین سریال رامی را ندیده‌اند، زودتر شروع به تماشای آن کنند

هنوز جزییات نقش بلا حدید فاش نشده است-Instagram/bellahadid

بلا حدید، سوپر مدل مشهوری که برای بسیاری از خانه‌های مد سطح بالا روی صحنه می‌رود، پس از رسیدن به بالاترین سطح در شغل فعلی‌اش، توانایی خود را در بخش دیگری محک می‌زند.

در آغاز این راه تازه، حدید در صفحه اینستاگرام خود که بالای پنجاه میلیون دنبال کننده دارد، از بازیگر شدنش خبر داد.

این مدل ۲۵ ساله که مدتی قبل به جراحی زیبایی بینی‌اش در ۱۴ سالگی اعتراف کرده بود، قرار است در سری تازه سریال طنز «رامی» بازی کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سریال رامی که پیش‌ازاین در دو فصل موفق عمل کرده، در باره پسری مصری به نام رامی است که با خانواده مهاجرش در آمریکا زندگی می‌کند. او با چالشی روبرو است که در آن زندگی خانوادگی و مسلمان‌بودنش با رفتار اجتماعی او به‌ویژه در کنار دوستانش، تقابل و تضاد دارد. نقش رامی را، رامی یوسف، استندآپ کمدین مصری-آمریکایی بازی می‌کند که در طول داستان این سریال مصمم است مسلمان بهتری بشود اما مدام دچار لغزش می‌شود.

از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به لیث ناکلی، بازیگر سوری، هیام عباس، بازیگر و کارگردان فلسطینی، عمرو واکد، هنرپیشه مصری و همچنین می کالاماوی، ستاره بحرینی سریال «مون‌نایت» اشاره کرد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bella (@bellahadid)

هنوز جزییات نقش بلا حدید، مدل ۲۵ ساله‌ای که در سال ۲۰۱۶ به‌عنوان مدل سال شناخته شد و عکس او در طول چهار سال ۲۷ بار روی جلد مجله ووگ چاپ شد فاش نشده، اما آن‌طور که پیش‌بینی می‌شود، این ستاره جنجالی شبکه‌های اجتماعی قرار است ستاره تازه‌ای در آسمان بازیگری باشد و طوری که روی صحنه نمایش مد همه را شیفته زیبایی‌اش می‌کند، در حرفه بازیگری هم حضور موفقی داشته باشد.

بلا حدید که خواهر سوپر مدل ۲۶ ساله، جی‌جی حدید و دختر ستاره مد دهه‌های قبل، یولاندا حدید است، در پستی که روز گذشته در حساب اینستاگرام با مخاطبان میلیونی خود به اشتراک گذاشت، به همه پیشنهاد کرد که اگر پیش‌ازاین سریال رامی را ندیده‌اند، زودتر شروع به تماشای آن کنند.

بیشتر از زندگی