آنجلینا جولی با کودکان پناهجوی بیمار اوکراینی در ایتالیا دیدار کرد

در اوج توجه رسانه‌ها به بحران اوکراین جولی تلاش می‌کند تا پناهجویان در سایر کشورها نادیده گرفته نشوند

جولی پیش از این از مناطق جنگی مانند یمن و بورکینافاسو برای حمایت از پناهجویان بازدید کرده است-instagram-/ospedalepediatricobambinogesu

این بازیگر برنده اسکار که همچنین فرستاده ویژه سازمان ملل است، از یک بیمارستان کودکان واقع در خارج از واتیکان که از کودکانی که از جنگ بین اوکراین و روسیه فرار کرده‌اند مراقبت می‌کند، بازدید کرد.

جولی در طول بازدید از بامبینو جسو در رم با بسیاری از بیماران جوان که برخی از آن‌ها سرطان دارند صحبت کرد. او همچنین با پزشکان و پرستارانی که در این بیمارستان از بیماران مراقبت می‌کنند ملاقات کرد.

یونیسف تخمین زده است که از زمان شروع جنگ در ۲۴ فوریه، دو میلیون کودک پناهجو اوکراین را ترک کرده‌اند. آن‌ها همچنین تخمین می‌زنند که حدود ۲٫۵ میلیون کودک در اوکراین آواره شده‌اند و ۶۰ درصد از کودکان مجبور به ترک خانه‌های خود هستند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

جولی سابقه‌ای طولانی در حمایت از پناهجویان دارد و در سال ۲۰۱۲ به عنوان نماینده ویژه کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان منصوب شد. این بازیگر همچنین به دلیل تلاشش برای پایان دادن به خشونت جنسی و جنسیتی در مناطق جنگی، به عنوان فرمانده افتخاری «اردر سنت جورج و سنت میشل» شناخته می‌شود.

او پیش از این از مناطق جنگی مانند یمن و بورکینافاسو برای حمایت از پناهجویان بازدید کرده است. در اوج توجه رسانه‌ها به بحران اوکراین جولی تلاش می‌کند تا پناهجویان و آوارگان در سایر کشورها نادیده گرفته نشوند.

ماه گذشته سازمان ملل متحد اعلام کرد، آنجلینا جولی، ستاره سینما و سفیر صلح سازمان ملل، از کشور جنگ‌زده یمن بازدید کرد تا با خانواده‌هایی که خانه وزندگی خود را ازدست‌داده‌اند، ابراز همبستگی کند.

بیشتر از جهان