مهاجم گران‌قیمت رئال مادرید دوباره جراحی می‌شود

باشگاه مادرید که به نوعی از خرید خود پشیمان شده، درصدد است هازارد را به تیم دیگری واگذار کند تا ضررهای این مدت جبران شود

ادن هازارد از زمان پیوستن به رئال مادرید، بیشتر مسابقات را از روی نیمکت ذخیره‌ها دنبال کرد - PIERRE-PHILIPPE MARCOU / AFP

ادن هازارد، مهاجم ۳۱ ساله و گران‌قیمت تیم فوتبال رئال مادرید، که سه سال پیش با سروصدای زیاد از چلسی به جمع کهکشانی‌ها پیوست، بار دیگر مصدوم شده است و باید مچ پایش را جراحی کند.

ادن هازارد از زمان پیوستن به رئال مادرید، هیچ‌وقت مانند زمانی که در چلسی بازی می‌کرد، آن بازیکن تاثیرگذار نبود و بیشتر مسابقات را از روی نیمکت ذخیره‌ها دنبال کرد. ناگفته نماند که در این مدت، با مصدومیت‌های زیادی دست‌وپنجه نرم کرد و در سال ۲۰۲۱ نیز به دلیل جراحی مچ پا، مدت طولانی رقابت‌های لالیگا را از دست داد؛ با این حال، پس از رفع مصدومیت نیز نتوانست انتظارات باشگاه و حتی طرفداران پرشور این تیم را برآورده کند.

باشگاه مادرید که به نوعی از خرید خود پشیمان شده، درصدد است هازارد را به تیم دیگری واگذار کند تا ضررهای این مدت جبران شود. قرارداد این بازیکن بلژیکی با رئال مادرید تا تابستان ۲۰۲۴ است و رئال به همین راحتی‌ نمی‌تواند از دست این بازیکن خلاص شود. چرا که او مایل است در مادرید بماند و در صورت تمایل او به جدایی هم گران‌قیمت بودن این بازیکن مانع از انتقال او خواهد شد و تا به‌ حال نیز هیچ تیمی برای خرید او به باشگاه رئال مادرید درخواستی ارائه نکرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

گفته می‌شود او احتمالا در تابستان پیش رو، مدتی در یک باشگاه دیگر به‌صورت قرضی بازی کند تا رئال مجبور نباشد دستمزد سنگین ماهانه او را بپردازد؛ مانند روشی که در قبال دیگر بازیکن این تیم یعنی گرت بیل نیز اعمال شد و او مدتی را در تیم تاتنهام به‌صورت قرضی بازی کرد.

صحبت‌هایی نیز مبنی بر بازگشت او به چلسی شنیده می‌شد و حتی میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، نیز از حضور او در این تیم لندنی استقبال کرده است؛ اما حالا پس از مصدومیت دوباره، این بازیکن به‌احتمال فراوان یک ماه از رقابت‌ها دور خواهد ماند و دو بازی رفت‌وبرگشت مقابل تیم سابقش، چلسی، در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان از دست خواهد داد.

هازارد که در سال ۲۰۱۹ با مبلغی گزاف بالغ بر ۱۳۰ میلیون یورو از چلسی به رئال مادرید پیوست، در این مدت، نزدیک به ۶۵ مسابقه را به دلیل مصدومیت از دست داده و بقیه مسابقات را نیز به دلیل نظر مربیان تیم از روی نیمکت دنبال کرده است. او از چلسی به مادرید آمد تا جای خالی رونالدو را پر کند.

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، نیز به هازارد اعتقاد چندانی ندارد و ترجیح می‌دهد از وینیسیوس در کنار بنزما در خط حمله مادرید استفاده کند. کارلتو با اینکه می‌دانست در بازی ال کلاسیکو بنزما را در اختیار ندارد، حاضر نشد حتی یک دقیقه هم از هازارد در مقابل بارسلونا استفاده کند.

این مشکلات برای هازارد و بازی نکردن‌های او در رئال ممکن است جایگاه او در تیم ملی بلژیک را نیز به خطر بیندازد و به غیبت او در رقابت‌های جام جهانی قطر ۲۰۲۲ منجر شود. اگرچه مارتینز، سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک، معتقد است که هازارد هنوز تابستان پیش رو را فرصت دارد تا خود را به فرم ایده‌آل برساند و نباید نگران باشد.   

بیشتر از فوتبال