محمود احمدی‌نژاد انسان‌دوستی آنجلینا جولی را ستود

این اولین باری نیست که محمود احمدی‌نژاد، جولی را خطاب قرار می‌دهد

احمدی نژاد احساس مسئولیت آنجلینا جولی نسبت به مردم یمن را شایسته تقدیر می‌داند-AFP

محمود احمدی نژاد، تلاش‌های آنجلیناجولی در جلب توجه جهانی به بحران پناهجویان را ستایش کرد.

رئیس جمهوری پیشین ایران، در شبکه اجتماعی توییتر به انگلیسی از خدمات جولی تشکر کرد و نوشت: «کشتن و آواره کردن و زیر پا گذاشتن حق تعیین سرنوشت انسان ها، از هر رنگ و نژاد و دین، تحت هر عنوان که باشد، محکوم است. احساس مسئولیت خانم آنجلینا جولی نسبت به مردم یمن شایسته تقدیر است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آنجلینا جولی در پی آواره شدن دو میلیون شهروند اوکراینی به یمن سفر کرد تا از جامعه جهانی بخواهد وقوع جنگی جدید باعث از یاد بردن آوارگان جنگ‌های پیشین نشود.

این اولین باری نیست که محمود احمدی‌نژاد، جولی را خطاب قرار می‌دهد.

پیش‌ازاین در مهر مال سال ۱۳۹۹، احمدی‌نژاد در یک توییت خطاب به جولی نوشت: «با موضع شما درباره وجود تبعيض بنيادين در جهان موافقم. تبعيض، فقر، جنگ و ناامنی محصول مديريت کنونی كه بر قدرت‌طلبی و سلطه‌جويی استوار است. جامعه انسانی نيازمند احترام، صحبت، همكاری و صداقت است. برای اصلاح وضع جهان همه با هم و متحد تلاش خواهيم كرد»

محمود احمدی‌نژاد در توییتر بارها با نقل‌قول یا خطاب قرار دادن ستاره‌های حال حاضر یا گذشته خبرساز شده است.

او یک‌بار در توییتی به زبان انگلیسی، با اشاره به یکی از اشعار «مایکل جکسون» خواننده آمریکایی، تولد او را تبریک گفت. پیام‌های دیگر او خطاب به قهرمان لیگ بسکتبال آمریکا، تسلیت درگذشت توپاک شکور، رپر آمریکایی و واکنش به محدودیت پوشش در مسابقات تنیس زنان بود.

بیشتر از جهان