همسر جاستین بیبر به دلیل نشانه احتمالی سکته مغزی در بیمارستان بستری شد

وجود لخته‌خون کوچکی در مغز مدل معروف و دختر استیون بالدوین باعث کاهش جریان اکسیژن شد

هیلی اولین بار در سال ۲۰۰۹ و وقتی ۱۲ سال بیشتر نداشت با جاستین بیبر آشنا شد-Lisa O'CONNOR / AFP

هیلی بیبر با تایید شایعه بستری شدن در بیمارستان، گفت اکنون حالش خوب است.

هیلی بالدوین بیبر، مدل معروف و دختر استیون بالدوین، بازیگر و کارگردان مشهور سینمای هالیوود، که همسر جاستین بیبر، خواننده کانادایی ۲۸ ساله است، در «استوری» اخیر اینستاگرامش  نوشت: «صبح روز پنجشنبه با همسرم مشغول خوردن صبحانه بودیم که ناگهان علایم سکته مغزی را احساس کردم و به بیمارستان منتقل شدم.»

این شخصیت تلویزیونی و مدل مشهور ۲۵ ساله، پس از شایعات فراوان، با اعلام خبر ازدواجش در سال ۲۰۱۸ با خواننده پاپ پرحاشیه، همه را حیرت‌زده کرد و بیش از پیش بر سر زبان‌ها افتاد. هیلی برای بیش از چهل میلیون مخاطب اینستاگرامی خود نوشت: «معلوم شد لخته‌خون کوچکی در مغزم ایجاد شده بود که باعث کمبود اکسیژن می‌شد، اما بدنم خودبه‌خود آن را از بین برد و در عرض چند ساعت کاملا بهبود یافتم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

نخستین بار در سال ۲۰۰۹، وقتی هیلی ۱۲ سال بیشتر نداشت، پدرش او و جاستین بیبر را در پشت صحنه «شو امروز» (The Today Show) به هم معرفی کرد. به گفته هیلی و جاستین، این دو نخست باهم دوستان عادی بودند و بعدها رابطه آن‌ها جدی‌تر شد. آن رابطه‌ از همان آغاز هم سروصدای زیادی به همراه داشت و با وجود انکار مکرر هر دو طرف، در نهایت به ازدواج ختم شد.

این مدل که به‌دلیل تولد در خانواده‌ای پر«ستاره»، همچون داشتن پدر و عموی بازیگر (الک بالدوین)، از کودکی با شهرت آشنا بود، در توضیح بیشتر نوشت: «اگرچه این بدون تردید یکی از ترسناک‌ترین لحظاتی بود که تا به حال از سر گذرانده‌ام، اکنون در خانه هستم و حالم خوب است و از همه پزشکان و پرستاران فوق‌العاده که به من رسیدگی کردند، ممنون و متشکرم. از عشق و حمایت همه آن‌هایی که نگران شدند و با آرزوهای خوبشان پی‌گیر حال من بودند، سپاس‌گزارم.»

عوارض اصلی سکته مغزی را می‌توان با چند نشانه عمومی شناسایی کرد:

ممکن است فرد نتواند لبخند بزند که به معنای مشکل در بخشی از عضلات صورت است. فرد مشکوک به سکته مغزی ممکن است نتواند هر دو دست خود را بلند کند و آن‌ها را بالا نگه دارد، و ممکن است گفتار او نامفهوم باشد، یا اصلا نتواند صحبت کند.

سرویس سلامت بریتانیا (ان‌اچ‌اس) توصیه می‌کند که در صورت مشاهده هر یک از این علائم در خود یا دیگران، به‌ سرعت با خدمات اورژانس تماس بگیرید.

بیشتر از زندگی