پل مک‌کارتنی: جان لنون خیلی به خوابم می‌آید

پل مک‌کارتی به شایعات درباره رابطه‌اش با جان لنون پاسخ داد

پل مک‌کارتی و جان لنون در سال‌های جوانی

C.PRESS / AFP

 این اسطوره‌ی موسیقی در آستانه‌ی پنجاهمین سالگرد آلبوم "ابی‌رود"( Abbey Road) در برنامه‌ی گفتگوی آخر شب با استیون کُلبرت شرکت کرده بود.

سِر پل مک‌کارتنی با حضور در برنامه‌ی گفت‌وگوی آخر شب با استیون کُلبرت از خاطرات گوناگون خود در گروه بیتلز گفت.

این خواننده شرح داد که چطور ترانه‌هایی می‌نوشت که پرفروش می‌شد و در مورد شایعات مربوط به رابطه‌اش یا جان لنون حرف زد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مک‌کارتنی گفت: "بیشتر حرف‌ها بر سر این بود که من آدم بده هستم و من و جان خوب با هم تا نمی‌کنیم و من تا حدی تسلیم این حرف‌ها شدم" و اضافه کرد که "اغلب" به لنون فکر می‌کند.

به خوابم می‌آید. وقتی رابطه‌ای این چنینی و طولانی و رابطه‌ای چنین عمیق با کسی داشته باشیم... کیف می‌کنم وقتی آدم‌ها به خوابم می‌آیند. بچه‌های گروه اغلب به خوابم می‌آیند. جان خیلی به خوابم می‌آید.

هواداران گروه بیتلز در حال حاضر برای جشن گرفتن پنجاهمین سالگرد آلبوم دوران‌ساز این گروه به نام"ابی‌رود"( Abbey Road) آماده می‌شوند. قرار است به این مناسبت برنامه‌ی ویژه‌ای از رادیوی 2 بی‌بی‌سی با حضور امثال گری بارلو و دیو گرول پخش شود.

در این برنامه‌ی ویژه در کنار مجریان معمول رادیو2 مثل سارا ساکس، زو بال و جو وایلی کسانی مثل جان بیشاپ، مارتین فریمن، گای گاروی، ژیل مارتین و کریس ماتیوس هم حضور دارند.

نماهنگ خیلی جدیدی از ترانه‌ی "این جا خورشید می‌آید"جرج هریسون نیز قرار است به مناسبت این رویداد جهانی در کانال‌های رسمی بیتلز، جان لنون، پل مک‌کارتنی، جرج هریسون و رینگو استار منتشر شود.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر