اسطوره موسیقی از«برگزیت» می‌گوید

پل مک کارتنی «رفراندوم برگزیت» را «یک اشتباه» دانست

پل مک‌کارتی.لس‌آنجلس
Christopher Polk / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

سِر پل مک کارتنی گفته است که رفراندوم لغو عضویت بریتانیا در اتحادیه اروپا «احتمالا یک اشتباه» بوده است. او گفت، به آن علت در این رفراندوم شرکت نکرد که «هیچکس حرفی که به اندازه کافی معقول باشد، نزد». 

عضو سابق گروه بیتل ها در گفت‌وگو با برنامه اخبار بی بی سی، ضمن اظهار نظر در مورد هرج و مرج سیاسی جاری در بریتانیا گفت که اوضاع کنونی «به‌هم ریخته» است، اما به اعتقاد او، «ما آن را از سر خواهیم گذراند، همیشه  چنین کرده‌ایم» .

سِر مک کارتنی گفت: «آنچه مرا مایوس می‌کند، این است که با بسیاری از سالمندها، کسانی از نسل خودم ملاقات کردم، و همه آن ها می‌‌گفتند، بسیار خوب پل، همه چیز مثل قدیمها خواهد شد. به گذشته برخواهیم گشت؛ و من فکر می کردم، واقعا؟ مطمئن نیستم. و این برخورد، بسیار معمول بود».

او افزود: «من به کسی رای می‌دهم که به او باور داشته باشم، و اغلب اوقات کسی نیست که به او باور داشته باشم. باید قدری به من الهام شود. در حال حاضر از کسی الهام نمی‌گیرم».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مک کارتنی کتابی از عکس‌های لیندا مک کارتنی، همسر سابق و متوفای خود را منتشر می کند که حرفه‌اش را با ثبت عکس‌های ستارگان راک در نیویورک آغاز کرد. 

اما کتاب «لیندا مک کارتنی: خاطرات پولاروید»، با بیش از ۲۰۰ تصویر، نگاهی است به زندگی خانوادگی آن‌ها در اسکاتلند و جنوب بریتانیا.

مک کارتنی گفت:«در پایان کار گروه بیتل‌ها، دوره بسیار سختی را پشت سر گذاشتم. مثل جهنم بود».

وی افزود: «اما بعد با این زن زیبا آشنا شدم و تشکیل خانواده دادم. بعد تصمیم گرفتیم فرار کنیم، و به اسکاتلند فرار کردیم و یک زندگی ساده وغیرمعمولی را آغاز کردیم.

کتاب «لیندا مک کارتنی: خاطرات پولاروید» منتشر شده است.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از موسیقی