امل کلونی از ازدواج «شگفت‌انگیز» با عشق بزرگش می‌گوید

«احساس می‌کنم خیلی خوش‌شانسم که عشق بزرگی را در زندگی‌ام پیدا کردم و مادر شدم؛ من این طوری تعادلم را حفظ می‌کنم»

در وجود شوهرم، شریکی برای زندگی‌ام وجود دارد که الهام‌بخش و حامی است و خانه‌ای پر از عشق و خنده داریم-Niklas HALLE'N / AFP

امل کلونی در مورد ازدواجش با جورج کلونی بازیگر صحبت کرد؛ این وکیل حقوق بشر این وصلت را «شگفت‌انگیز» توصیف می‌کند.

امل در مصاحبه‌ای با مجله تایم که او را یکی از ۱۲ زن سال ۲۰۲۲ نام برده بود، در مورد رابطه‌شان صحبت کرد. این افتخار به «رهبران فوق‌العاده‌ای» اعطا می‌شود که «برای جهانی فراگیرتر و عادلانه‌تر» می‌جنگند؛ از جمله کیسی ماسگریوز، خواننده، کری واشنگتن، هنرپیشه، و آماندا گورمن، شاعر.

امل که از این هنرپیشه دوقلوهای چهار ساله‌ای به نام الکساندر و الا دارد، در حالی که به حرفه فراگیر خود در دفاع از حقوق بشر می‌اندیشد، می‌گوید که این فرزندانش‌اند که به او انگیزه می‌دهند به کارش ادامه دهد.

او در مصاحبه‌ای با ماریا رسا، روزنامه‌نگار برنده جایزه صلح نوبل، گفت: «با همه اتفاق‌هایی که امروز می‌افتد، دلم می‌خواهد وقتی آن‌ها از من می‌پرسند که چه کرده‌ام، جواب خوبی داشته باشم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

وکیل حقوق بشر و حقوق بین‌الملل که اغلب وکالت قربانیان نسل‌کشی و خشونت جنسی را بر عهده دارد، همسرش را هم که او را «عشق بزرگ» توصیف می‌کند و حمایتی را که در ازدواجشان دریافت می‌کند، می‌ستاید.

امل در مورد سیستم حمایتی‌ خود توضیح داد تا به سوالی در مورد تاثیری که ازدواجش در سال ۲۰۱۴ با ستاره هالیوود بر خبرهای مربوط به او و موفقیت‌هایش در رسانه‌ها گذاشته است، پاسخ دهد؛ زیرا رسا خاطرنشان کرد که در گذشته خبرها به جای کارهای امل بیشتر بر لباس‌های او متمرکز بوده است.

او گفت: «ازدواج عالی بوده است. در وجود شوهرم، شریکی برای زندگی‌ام هم وجود دارد که فوق‌العاده الهام‌بخش و حامی است و ما خانه‌ای پر از عشق و خنده داریم. شور و نشاطی که وجود دارد، ورای هر چیزی است که می‌توانستم تصور کنم. احساس می‌کنم خیلی خوش‌شانسم که عشق بزرگی را در زندگی‌ام پیدا کردم و مادر شدم؛ من این طوری تعادلم را حفظ می‌کنم.»

به گفته امل، او «بیشتر دیده شدن پروفایل عمومی‌اش» را هم فرصتی می‌داند که «باعث می‌شود توجهات بر آنچه مهم است، متمرکز شود».

«از آن‌جایی که من نمی‌توانم کنترلی بر آن داشته باشم رویکردم این است که تمرکزم را از آن بردارم و روی کارم و زندگی‌ام بگذارم و امیدوار باشم که نگرش‌ها دنباله‌رو من باشند.» او ادامه داد: «و من در واقع احساس می‌کنم که یک همبستگی میان زنان در مورد این موضوع‌ها شکل گرفته است و سایر زنان به نوعی در مورد آن حرف می‌زنند که شاید پنج یا ۱۰ سال پیش این طور نبود. بنابراین نگرش‌ها دارد تغییر می‌کند.»

© The Independent

بیشتر از زندگی