دوک و دوشس کمبریج شاهزاده جورج را به استادیوم بردند

مسابقه راگبی انگلستان و ولز در ورزشگاه توییکنهام برگزار شد و شاهزاده ویلیام و کیت مقابل یکدیگر و حامی تیم رقیب بودند

شاهزاده ویلیام و کیت به رقابت در مسابقات ورزشی معروف‌اند و اغلب طرفدار یک تیم نیستند‌ـ Adrian DENNIS/AFP

شاهزاده جورج برای تماشای مسابقه راگبی انگلستان و ولز در جام قهرمانی شش ملت همراه پدرش شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج، و مادرش کیت، دوشس کمبریج، در ورزشگاه توییکنهام حضور پیدا کرد.

در این مسابقه، دوک و دوشس کمبریج مقابل یکدیگر و حامی تیم رقیب بودند. این اولین مسابقه‌ای بود که کیت پس از آنکه حامی باشگاه راگبی انگلستان (RFU) شد، در آن شرکت می‌کرد. شاهزاده ویلیام از سال ۲۰۱۶، حامی باشگاه راگبی ولز (WRU) است.

شاهزاده ویلیام و کیت به رقابت در مسابقات ورزشی معروف‌اند و اغلب طرفدار یک تیم نیستند.

به گزارش پی‌ای مدیا، جورج هشت ساله در این مسابقه بین پدر و مادرش نشست و آن‌ها هرازگاهی خم می‌شدند و نکاتی را برایش توضیح می‌دادند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شاهزاده کمبریج کاپشنی سرمه‌ای و قرمز همرنگ لباس پدرش پوشیده بود، اما کیت کت چهارخانه سفید و مشکی به تن داشت و شال باشگاه انگلستان را دور گردنش انداخته بود.

دوشس کمبریج، که علاقه‌اش به ورزش بر کسی پوشیده نیست، پیش‌تر در ماه جاری گفته بود که «بسیار افتخار می‌کند» به‌عنوان حامی باشگاه راگبی انگلستان انتخاب شده است، جایگاهی که پیش‌تر به شاهزاده هری، دوک ساسکس، تعلق داشت.

در جلسه تمرینی باشگاه انگلستان، وقتی یکی از بازیکنان از کیت درباره رقابت جدید با شاهزاده ویلیام پرسیده بود، او خندیده و گفته بود «اوضاع را جالب‌ می‌کند».

کیت گفت: «آها، بله، این چه معنایی می‌دهد؟ ما بدجوری اهل رقابتیم. راستش اینکه داریم از دو تیم متفاوت حمایت می‌کنیم اوضاع را جالب می‌کند.»

دوشس کمبریج در ادامه به علاقه فرزندانش به راگبی اشاره کرده و گفته بود جورج در مدرسه ورزش می‌کند و لویی سه ساله دوست دارد «وسط همه کارها باشد».

کیت اولین عضو خانواده سلطنتی است که تصدی یکی از جایگاه‌هایی را که پیش‌تر به شاهزاده هری و مگان مارکل، دوک و دوشس ساسکس، تعلق داشت بر عهده می‌گیرد.  

بیشتر از ورزش