مِسی در بارسلونا خوشحال است

او به همراه خانواده‌اش در بارسلونا زندگی می‌کند و بسیار خوب جا افتاده است

Josep LAGO / AFP

 ساوی (ژاوی)، هافبک پیشین بارسلونا و اسپانیا گفته است که لیونل مسی در نووکمپ «خوشحال» است.

ساوی در کنار مسی در بارسا بازی کرده، و با بازیکن ملی‌پوش آرژانتین چهار بار عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورده است. این ورزشکار ۳۹ ساله که اکنون مدیریت السد قطر را به عهده دارد، با هم تیمی سابق خود ـ مسی ـ در تماس است.

ساوی گفت: «لئو خوشحال است. او به همراه خانواده‌اش، در بارسلونا زندگی می‌کند، و بسیار خوب جا افتاده و عمیقا فرهنگ کاتالونی در او ریشه کرده است».

ساوی افزود: «در پایان، بدیهی است که من معتقدم او می‌تواند برای آینده ی خودش تصمیم بگیرد. او سزاوار دستاوردهایش است، اما می‌بینم که او در بارسا خوشحال است و هیچ نشانه‌ای از اینکه بخواهد بارسلونا را ترک کند نمی‌بینم. گاهی که با او صحبت می‌کنم، او را خوشحال می‌بینم».

ساوی که تابستان امسال پس از ۴ سال بازی در باشگاه السد، به عنوان سرمربی این تیم منصوب شد، همچنین در مورد تأثیرات مدیریتی افرادی که در لیگ برتر از الگوهای او بودند، گفت.

این بازیکن اسپانیایی درمورد سرمربی تیم منچسترسیتی، که تحت مربیگری او بین سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ در بارسا بازی کرده گفت: من عاشق فوتبال پپ گواردیولا هستم.

اما راه های دیگری نیز برای بازی فوتبال وجود دارد مانند یورگن کلوپ، موریسیو پوچتینو، اونای امری.

اکنون من به عنوان مربی شروع کرده‌ام، روش‌های متفاوتی را می‌بینم. شما می‌توانید با روش‌های مختلف در فوتبال برنده شوید، اما من گواردیولا و منچسترسیتی را بیشتر دوست دارم.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

© Reuters

بیشتر از ورزش