شکایت برد پیت از آنجلینا جولی بابت فروش شراب‌سازی به میلیاردر روس

زوج سابق هالیوود توافق کرده بودند که هیچ‌یک از آن‌ها نمی‌تواند سهمش را بدون رضایت دیگری بفروشد

برد پیت و آنجلینا جولی به مدت ۱۱ سال با هم زندگی کردند-CARL COURT / AFP

برد پیت از آنجلینا جولی به دلیل فروش سهم کارخانه شراب‌سازی فرانسوی‌اش که وقتی یک زوج بودند با هم خریده‌اند، شکایت کرد.

بازیگران مذکور به مدت ۱۱ سال با هم زندگی کردند که دو سال آن را زن و شوهر بودند اما در سپتامبر ۲۰۱۶ به دلیل آنچه آن را «اختلافات آشتی‌ناپذیر» اعلام کردند از یکدیگر جدا شدند. از آن‌ پس برای پرونده‌های بسیاری درگیر دادگاه‌ بوده‌اند که ازجمله آن‌ها پرونده حضانت شش بچه‌شان که سه‌ نفرشان را به فرزندخواندگی قبول کرده بودند، است.

برد پیت ۵۸ ساله در آخرین شکایت دادگاهی مدعی است که جولی «مخفیانه» سهامش از کارخانه شراب سازی‌شان را به الیگارش (جرگه سالار) روسی به نام یوری شفلر فروخته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

طبق مدارکی که روزنامه تی‌ام‌زد (TMZ) به دست آورده است جولی و پیتدر سال ۲۰۰۸، شاتو میراول را در کورنس را در کورنس فرانسه خریده بودند.

بازیگر فیلم «باشگاه مبارزه» ادعا کرد که او سال‌ها وقت و هزینه زیادی را در این کارخانه شراب‌سازی صرف کرده است و زوج از هم بیگانه بر سر آن توافق کرده بودند که هیچ‌ یک از آن‌ها نمی‌تواند سهمش را بدون رضایت دیگری بفروشد.

در ژوئیه ۲۰۲۱ جولی پرونده فروش سهامش از کارخانه شراب‌سازی را در دادگاه پیگیری کرد. در آن زمان نامی از خریدار به میان نیاورد.

بر اساس مدارک دادگاه، پیت در سپتامبر ۲۰۲۱ موافقت کرده بود که جولی این فروش را پیگیری کند، اما گفته بود که او راضی به این فروش نیست. پیت در ماه اکتبر گفت که از شنیدن این خبر شوکه شده است که شرکتی به نام تنوته دل موندو که تحت کنترل شفلر است، سهم جولی از کارخانه شراب‌سازی را خریده است.

بازیگر فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» ادعا کرده که جولی جزئیات این معامله را از او پنهان کرده است.

دادخواهی پیت هدف طرح دعوی پیت این است معاملع جولی با شفلر فسخ شود و همچنین ادعای خسارت کند.

ایندیپندنت برای اظهارنظر با نمایندگان جولی تماس گرفته است.

 

© The Independent

بیشتر از زندگی